/ اخبار آلت کوین ها / چرا روند قیمت کاردانو و اتریوم به بیت کوین بستگی دارد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

چرا روند قیمت کاردانو و اتریوم به بیت کوین بستگی دارد

چرا روند قیمت کاردانو و اتریوم به بیت کوین بستگی دارد

هفت روز گذشته برای بازار ارزهای دیجیتال، به استثنای چند مورد، بسیار سخت بوده است. در یک دوره هفت روزه، قیمت محبوب ترین ارز دیجیتال 14 درصد کاهش یافته است. بیت کوین هفته را با تقریبا 56 هزار دلار آغاز کرد و در اوایل جلسه معاملاتی روز شنبه، فروشندگان قیمت را به زیر 42 هزار دلار کاهش دادند. شرایط کلی بازار منفی بود.

پس از آن، روند قیمتی بیت کوین عمدتا نوسانی بوده است و علیرغم تلاش‌ هایی که از سه‌ شنبه تا پنج‌ شنبه انجام شده، نتوانسته است به سطح 50 هزار دلاری برسد. بقیه بازار نیز شرایط نامناسبی دارند.

به گفته جاستین بنت (Justin Bennett)، تحلیلگر کریپتو، روند قیمت کاردانو (ADA) و اتریوم (ETH) تا حد زیادی بر اساس روند صعودی یا نزولی بیت کوین (BTC) تعیین می‌ شود.

در این رابطه بخوانید‌ : اندیکاتور RSI‌ چیست؟ و چگونه محاسبه میشود؟

اتریوم

بنت در خبرنامه جدید کریپتو کادمی (Cryptocademy) می نویسد که حمایت 4200 دلاری اتریوم همچنان قوی باقی می ماند. به گفته او، ممکن است حرکت های بعدی بیت کوین تاثیر بیشتری بر دومین دارایی دیجیتال برتر داشته باشد. اگر قیمت به سطح 4200 دلار بازگردد، ممکن است به سطوح بالاتر مانند 4600 دلار برسد. به خاطر داشته باشید که همه چیز به شرایط بیت کوین پس از رسیدن به محدوده مقاومتی 53.000 دلاری بستگی دارد.

کاردانو

به گفته یک معامله گر کریپتو، کاردانو که یک پلتفرم قرارداد هوشمند است در حال حاضر با قیمت 1.35 دلار معامله می شود. به گفته بنت، صعود به بالای 1.50 دلار نشان دهنده پتانسیل صعودی بالا است، در حالیکه ریزش به زیر 1.35 دلار نشان دهنده پتانسیل نزولی می باشد. بر اساس بسته شدن قیمت روزانه، در حال حاضر در محدوده 1.35 دلار تلاقی حمایت وجود دارد.

بیت کوین

این معامله گر می گوید باید منتظر ماند و دید که آیا این روند ادامه دارد یا خیر. همانطور که همه ما می دانیم، قیمت کاردانو به احتمال زیاد به توانایی بیت کوین برای بالا رفتن از 53.000 دلار بستگی دارد. بسته شدن قیمت کاردانو بالای 1.50 دلار نشان دهنده قدرت صعودی است و احتمال افزایش قیمت به 1.70 دلار را افزایش می دهد، در حالیکه بسته شدن زیر 1.35 دلار نشان دهنده ضعف است.

به گفته بنت، تقریبا یک هفته پیش قیمت بیت کوین پس از افت بیش از 20 درصدی در عرض چند ساعت، بازگشت شگفت انگیزی داشته است. به گفته این معامله‌ گر ارزهای دیجیتال، بهبود فعلی قیمت صرفا یک اصلاح است، مگر اینکه بیت‌ کوین به بالای 53.000 دلار برسد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال بیت کوین اس وی (BSV) چیست؟

 

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین