/ اخبار بیت کوین / پیش بینی اکسچنج کراکن (Kraken) در خصوص عملکرد بیت کوین (Bitcoin) در ماه سپتامبر

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پیش بینی اکسچنج کراکن (Kraken) در خصوص عملکرد بیت کوین (Bitcoin) در ماه سپتامبر

پیش بینی اکسچنج کراکن (Kraken) در خصوص عملکرد بیت کوین (Bitcoin) در ماه سپتامبر

کراکن پیش بینی می کند که بیت کوین (Bitcoin) قبل از بازگشت به “نوسانات تهاجمی” عملکرد منفی در ماه سپتامبر خواهد داشت.

 

اکسچنج کراکن مستقر در ایالات متحده ، در گزارش نوسانات آگوست سال 2020 خود پیش بینی کرده است که سپتامبر بازدهی بیش از حد منفی برای بیت کوین (BTC) به همراه خواهد داشت.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال اتم چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 

این گزارش خاطر نشان می کند که از لحاظ تاریخی ، ماه سپتامبر با رشد متوسط منفی 7 درصد بدترین عملکرد را برای بیت کوین (Bitcoin) به همراه دارد. این نشان می دهد که با توجه به عملکرد نامناسب بیت کوین (Bitcoin) در بیشتر ماه های سال 2020 ، این ماه حتی از حد معمول نیز بدتر بوده است.

 

علیرغم چشم انداز نزولی برای کوتاه مدت ، این گزارش به چشم اندازهای امیدوارانه ای اشاره می کند ، از جمله اینکه عرضه بیت کوین (Bitcoin) بیش از 12 ماه ثابت بوده است و کراکن اشاره کرد که “از نظر تاریخی ، این پویایی نشان دهنده بازار صعودی جدیدی می باشد ”

 

این گزارش می افزاید که بیت کوین (Bitcoin) با دورتر شدن بازارها از کف قیمتی ماه جولای ، احتمالاً شاهد نوسانات تهاجمی خواهد بود :

 

دوازده بار در گذشته ، نوسانات سالانه بیت کوین (Bitcoin) قبل از صعود بین 15 درصد و 30 درصد بوده است و به طور متوسط به 140 درصد و بازگشت مثبت 196 درصدی در طول 94 روز منجر می شود. تا پایان ماه آگوست ، 38 روز از کمترین میزان نوسان 23 درصدی در 24 جولای گذشته است و نوسانات به 44 درصد افزایش یافته و قیمت نیز 25 درصد صعود کرده است.

در این گزارش توضیح داده شده است: “بنابراین ، تاریخ نشان می دهد که ممکن است در ماه های آینده فضای کافی برای نوسانات و رشد بیشتر داشته باشیم.”

 

کراکن همچنین یادآوری می کند که طبق داده های تاریخی ، ماه سپتامبر به طور متوسط ضعیف ترین نوسانات را ثبت کرده است ، که نشان می دهد بیت کوین (BTC) حداقل تا سه ماهه چهارم سال 2020 ممکن است شاهد نوسان شدیدی نباشد.

همچنین بخوانید : بلاکچین (Blockchain) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 

با این حال ، گزارش کراکن لزوما یک راهنمای قابل اعتماد برای وقایع آینده نیست ، این اکسچنج اخیرا پیش بینی کرده بود احتمال صعود 50 تا 200 درصدی بیت کوین (BTC) در 10 آگوست محتمل است ، در صورتی که بیت کوین (Bitcoin) بین 11،500 تا 12،000 معامله می شد ، 500 دلار از اوج قیمتی خود فاصله داشت.

 

این گزارش خاطر نشان می کند که در ماه آگوست همبستگی بیت کوین (Bitcoin) با طلا ، قبل از آنکه به شدت به 0.25 سقوط کند به اوج 0.97 رسیده است .

 

بیت کوین (Bitcoin) در ماه آگوست با شاخص (S&P 500) همبستگی بسیاری داشت. پس از ثبت اوج 0.84 ، همبستگی بین بیت کوین (BTC) و (S&P 500) به منفی 0.02 سقوط کرد ، که نشان می دهد بیت کوین (Bitcoin) ممکن است از روند بازارهای سنتی جدا شود.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید