/ اخبار بیت کوین / همکاری گرابهاب با شرکت لولی؛ کاربران می توانند برای تحویل غذا به عنوان پاداش‌ بیت کوین دریافت کنند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

همکاری گرابهاب با شرکت لولی؛ کاربران می توانند برای تحویل غذا به عنوان پاداش‌ بیت کوین دریافت کنند

همکاری گرابهاب با شرکت لولی؛ کاربران می توانند برای تحویل غذا به عنوان پاداش‌ بیت کوین دریافت کنند

پلتفرم تحویل غذای گرابهاب (Grubhub) با استفاده از برنامه پاداش بیت کوین شرکت لولی به افراد فرصتی می دهد تا از طریق سفارشات غذای خود ارز دیجیتال دریافت کنند.

در اطلاعیه روز چهارشنبه، لولی گفت که مشتریان گرابهاب می توانند هر بار که از افزونه یا برنامه این پلتفرم استفاده می کنند، به عنوان پاداش یک دلار بیت کوین کسب کنند. وجوه پس از کسب بیش از 15 دلار یا تقریبا 0.00026 بیت کوین با قیمت فعلی 58.458 دلار برای انتقال یا ذخیره آن در والت لولی کاربر در دسترس خواهند بود.

الکس ادلمن، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل لولی گفت: ما باید بیت کوین را به بخشی از زندگی روزمره خود تبدیل کنیم. تحویل غذا برای خیلی ها یک اقدام روزمره است و پاداش بر حسب بیت کوین این رمزارز را به بخشی از اقدامات روزمره تبدیل می کند.

در این رابطه بخوانید‌ : کلاهبرداری راگ پول (rug pull) چیست؟

لولی که در سال 2018 راه اندازی شد، با بیش از 1000 شرکت همکاری کرده است تا به مشتریان این فرصت را بدهد که هنگام خرید آنلاین از برندهای بزرگ مانند مایکروسافت (Microsoft) و میسی (Macy)، جوایز بیت کوین دریافت کنند.

در ماه جولای، این پلتفرم به رهبری آکرو کپتال (Acrew Capital) دور تامین سرمایه 10 میلیون دلاری سری A را با هدف گسترش خدمات خود برای مخاطبان گسترده تری انجام داد. این اقدام پس از یک دور سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری در ماه مارس توسط سرمایه گذارانی از جمله Seven Seven Six، شرکت سرمایه گذاری که توسط الکسیس اوهانیان (Alexis Ohanian)، رئیس اجرایی ردیت (Reddit) تاسیس شد، صورت گرفت.

لولی تنها پلتفرمی نیست که سعی می کند پذیرش کریپتو را در کنار یک وعده غذایی ارائه کند. در ماه نوامبر، مشتریان برگر کینگ (Burger King) در ایالات متحده این فرصت را داشتند که پس از هزینه 5 دلار یا بیشتر از در این رستوران ، از طریق پلتفرم رابین هود (Robinhood) بیت کوین، اتریوم (ETH) و یا دوج کوین (DOGE) دریافت کنند. لندری رستوران گروپ (Landry’s Restaurant Group) شرکتی که مالک شرکت بابا گامپ شریمپ (Bubba Gump Shrimp) است، ماه گذشته ابتکار مشابهی را برای غذاخوری‌ ها ایجاد کرد که به ازای هر 250 دلار خرج شده، 25 دلار بیت کوین کسب کنند.

قیمت بیت‌ کوین در حال حاضر 58.458 دلار است که از زمان رسیدن به رکورد تاریخی 69.000 دلاری در 10 نوامبر، بیش از 15 درصد کاهش یافته است.

بیت کوین پس از سقوط به زیر سطح کلیدی خود در ماه نوامبر ، چندین بار در عبور از سطح 60.000 دلاری شکست خورده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین