/ فین تک های ارزهای دیجیتال / همکاری مرورگر اپرا با پالیگان؛ امکان استفاده از اپلیکیشن های غیرمتمرکز برای 80 میلیون کاربر

زمان مطالعه : 5 دقیقه

همکاری مرورگر اپرا با پالیگان؛ امکان استفاده از اپلیکیشن های غیرمتمرکز برای 80 میلیون کاربر

همکاری مرورگر اپرا با پالیگان؛ امکان استفاده از اپلیکیشن های غیرمتمرکز برای 80 میلیون کاربر

همکاری مرورگرها با صنعت کریپتو به موضوعی قابل توجه تبدیل شده است و توسعه دهندگان بلاک چین سهولت استفاده را برای ورود شرکت کنندگان جدید در اولویت قرار می دهند.

روز چهارشنبه، اپرا (Opera) ، یک مرورگر اینترنتی با پشتیبانی از برنامه Web 3.0 و یک کیف پول کریپتوی داخلی، از همکاری با پالیگان Polygon (MATIC) خبر داد. این ادغام، که قرار است در سه ماهه اول سال 2022 به اجرا درآید، ابتدا اکوسیستم پالیگان را به بیش از 80 میلیون کاربر اپرای اندروید و سپس بقیه دستگاه ها و پلتفرم های دیگر ارائه می کند. پالیگان یک راه حل مقیاس پذیری لایه دوم اتریوم (ETH) است که برای هزینه های گس کمتر و زمان تراکنش سریع تر طراحی شده است.

از طریق این ادغام، کاربران اپرا می‌توانند به اپلیکیشن های غیرمتمرکز پالیگان یا (DApp) هایی مانند سوشی سواپ (Sushiswap)، کرو (Curve) و آوه (Aave) و همچنین بازی‌های بلاک چین و پلت‌فرم‌های توکن‌های غیرقابل تعویض مانند دیسنترالند (Decentraland)، اوپن سی (OpenSea) و سندباکس (TheSandbox) دسترسی داشته باشند.

در این رابطه بخوانید‌ : حمله Brute Force چیست؟ و چگونه میتوان از آن در امان ماند؟

معاون اجرایی اپرا موبایل (Opera Mobile)، گفت این همکاری به “رفع بزرگترین چالشی که علاقه مندان به ارزهای دیجیتال با آن روبرو هستند” کمک می کند یعنی کارمزدهای بالای گس و سرعت پایین تراکنش.

وی افزود: “با این ادغام، صدها میلیون کاربر فعال ماهانه اپرا قادر خواهند بود اکوسیستم پررونق DApp پالیگان و بهترین فناوری Web 3.0 در سطح خود را تجربه کنند.”

راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری اتریوم مانند پالیگان در سال‌های اخیر حیاتی شده‌اند زیرا این شبکه تنها می‌تواند حدود ۱۵ تراکنش در ثانیه را انجام دهد. در زمان اوج فعالیت شبکه، مثلا زمانی که افراد مشهور سعی دارند بیش از 10000 توکن (NFT) را به یکباره به فروش برسانند ، قیمت گس می‌تواند به شدت افزایش یابد. کارمزدها در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز، مانند استقراض و وام‌دهی همتا به همتا، که در آن چندین تأیید قرارداد هوشمند برای منشاء وام لازم است، به شدت بالاتر است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید