/ اخبار اکسچنج ها / همکاری جمینای با بزرگترین بانک کلمبیا برای ارائه معاملات ارز دیجیتال

زمان مطالعه : 5 دقیقه

همکاری جمینای با بزرگترین بانک کلمبیا برای ارائه معاملات ارز دیجیتال

همکاری جمینای با بزرگترین بانک کلمبیا برای ارائه معاملات ارز دیجیتال

این همکاری به مشتریان بانکلمبیا امکان معامله تعدادی از ارزهای دیجیتال محبوب از جمله بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) و لایت کوین (LTC) را می دهد.

صرافی جمینای مستقر در نیویورک اعلام کرده است که از طریق مشارکت با بزرگترین بانک کلمبیا، بانکلمبیا، خدمات خود را به آمریکای لاتین گسترش خواهد داد.

این مشارکت از 14 دسامبر اجرایی می شود و به مشتریان بانکلمبیا اجازه می دهد 4 دارایی دیجیتال را معامله کنند: بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH) .

در این رابطه بخوانید‌ : آدرس مخفی چیست و چگونه کار می کند؟

تعداد محدودی از کاربران می‌توانند مستقیماً از حساب‌های بانکی خود در بانکلمبیا از طریق صرافی جمینای ارز دیجیتال خریداری کنند که زیرساخت‌های خاصی را برای تبادل و نگهداری دارایی‌ها فراهم می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا کاربران می توانند دارایی های دیجیتال را مستقیماً از حساب های خود برداشت کنند یا خیر.

جمینای در اطلاعیه 6 دسامبر گفت این مشارکت “به عنوان یک گام مهم در جهت گسترش استراتژیک حضور جمینای در آمریکای لاتین عمل می کند.”

ما معتقدیم که کریپتو می تواند نقش مهمی در توسعه آمریکای لاتین داشته باشد زیرا علاقه به بلاک چین و فناوری های نوآورانه در این منطقه گسترش یافته است.

این مشارکت به عنوان بخشی از یک برنامه آزمایشی یک ساله اجرا می شود که توسط نهاد قانونگذار مالی کلمبیا، Superintendencia Financiera de Colombia (SFC) اجرا می شود. سندباکس نظارتی، “la Arenera” در سپتامبر 2020 توسط وزارت دارایی و اعتبار عمومی تایید شد.

در ماه ژانویه، SFC اعلام کرد که از میان چهارده صرافی ارز دیجیتالی که برای این پروژه درخواست داده بودند، 9 مورد را انتخاب کرده است، از جمله جمینای، بایننس و صرافی مکزیکی بیتسو (Bitso).

از زمانی که السالوادور بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی در 7 سپتامبر پذیرفت، آمریکای لاتین با گام های بلندی به سوی پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال حرکت کرده است. در ماه اکتبر، مدیرعامل پلتفرم سرمایه گذاری آپهلد (Uphold) گفت آمریکای لاتین “بیشترین سود را از رمزارزها می برد.”

جمینای در حال حاضر در بیش از 60 کشور از جمله آرژانتین، برزیل، شیلی، السالوادور، پاناما، پرو و اروگوئه در آمریکای لاتین فعالیت می کند.

بانکلمبیا در کلمبیا، پاناما، گواتمالا و السالوادور فعالیت می کند و طبق گزارشی از سال گذشته، 17.8 میلیون کاربر دارد.

در ماه مارس، قدیمی‌ترین بانک کلمبیا بنکو د بوگوتا (Banco de Bogotá) نیز اعلام کرد خدمات کریپتو را به عنوان بخشی از (la Arenera) به صورت آزمایشی اجرا خواهد کرد. یک سال قبل از آن در مارس 2020، کوین تلگراف گزارش داد آمریکای لاتین از نظر تعداد کاربران کریپتو در جهان در جایگاه سوم قرار دارد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : ریپل استیبل کوین خود با پشتوانه دلار را راه اندازی خواهد کرد


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید