/ قانون‌گذاری / هفت موقعیت شغلی در وبسایت بانک مرکزی انگلستان جهت تحقیق درخصوص ارز دیجیتال ملی

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

هفت موقعیت شغلی در وبسایت بانک مرکزی انگلستان جهت تحقیق درخصوص ارز دیجیتال ملی

هفت موقعیت شغلی در وبسایت بانک مرکزی انگلستان جهت تحقیق درخصوص ارز دیجیتال ملی

بانک مرکزی انگلستان (BoE) ، هنوز هم معتقد است که در خصوص توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی مطمئن نیست ، اگرچه در وبسایت این بانک آگهی استخدام حداقل هفت موقعیت شغلی مرتبط با (CBDC) دیده می شود.

 

این موقعیت های شغلی اخیراً در وب سایت (BoE) منتشر شده است. یکی از این موقعیت ها شامل “تحلیلگر سهام ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)” است. این بانک همچنین در جستجوی یک تحلیلگر پروژه ، یک معمار راه حل ، یک تحلیلگر فناوری ، یک مدیر ارشد و یک معمار ارشد سازمانی مربوط به (CBDC) و همچنین یک تحلیلگر ارشد سیاست گذاری (CBDC) است و این لیست را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه منتشر کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : توکن سوزی در صنعت کریپتو به چه معناست؟

 

مانند بسیاری دیگر از بانک های مرکزی ، بانک مرکزی انگلستان نیز در حال بررسی این موضوع است که آیا باید ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را توسعه و عرضه کند یا خیر. هنوز تصمیم قطعی در مورد نیاز یا عدم نیاز به (CBDC) در انگلستان اتخاذ نشده ، اما درک درست این موضوع برای این بانک بسیار مهم است.

 

در این پست همچنین نکات مربوط به این مشاغل و همچنین تمرکز (BoE) بر بررسی و تحقیق درمورد (CBDC) ذکر شده است.

 

طبق گزارشی در اوایل ماه آوریل ، خزانه داری انگلستان (HMT) و (BoE) به طور مشترک در تحقیقات مربوط به ارز دیجیتال ملی با یکدیگر همکاری می کنند و از یک گروه ویژه (CBDC) خبر داده اند. (CBDC) ها موضوعی داغ در حدود یک سال گذشته بوده اند و بانک های مرکزی با تصمیمات مختلفی در این زمینه عمل می کنند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین