/ فین تک های ارزهای دیجیتال / مک دونالد به مناسبت سالگرد 31 سالگی ورود به چین ، 188 توکن NFT اعطا می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مک دونالد به مناسبت سالگرد 31 سالگی ورود به چین ، 188 توکن NFT اعطا می کند

مک دونالد به مناسبت سالگرد 31 سالگی ورود به چین ، 188 توکن NFT اعطا می کند

مک دونالد چین، به عنوان هدیه توکن های «Big Mac Rubik’s Cube» را به کارمندان و مشتریان خود اعطا می کند.

مک دونالد چین، غول صنعت فست فود در تاریخ 8 اکتبر مجموعه ای از 188 توکن غیر مثلی را به مناسبت گرامیداشت 31 مین سال ورودش به چین عرضه کرد. این توکن هایNFT که «Big Mac Rubik’s Cube» نامیده می شوند، به عنوان هدیه بین کارمندان و مشتری ها توزیع می شوند.

توکن های NFT مکعب روبیک بیگ مک، بر اساس ساختار سه بعدی دفتر مرکزی جدید مک دونالد چین طراحی شده اند که همزمان با عرضه توکن های NFT افتتاح شد.

در این رابطه بخوانید‌ : نواحی عرضه و تقاضا چیست و چگونه از آنها در ترید ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

این توکن های NFT بر اساس بلاکچین عمومی کانفلاکس (Confluux public blockchain) ساخته شده و با همکاری شرکت کوکافه (Cocafe)، یک آژانس ایجاد دارایی های دیجیتالی، طراحی شده اند. این توکن ها با کاربرد یکتا، غیر قابل تقسیم و ضد دستکاری، طراحی و منتشر شده اند.

همچنین لازم به ذکر است که اکثریت سهام مک دونالد چین متعلق به گروه سیتیک (CITIC Group)، یک شرکت سرمایه گذاری دولتی جمهوری خلق چین است.

ظاهراً اقدام مک دونالد چین برای عرضه توکن های NFT در بازار، مغایر با هدف مقامات این کشور برای ممنوعیت کامل عملیات مربوط به ارزدیجیتال است. اخیرا، این ممنوعیت، بیت مین (Bitmain)، شرکت تولید کننده چینی تجهیزات ماینینگ ارزدیجیتال را مجبور کرد عرضه دستگاه های انت ماینر (Antminer) را در چین متوقف کند.

اکسچینج چینی هیوبی نیز پس از ممنوعیت های جدید چین، ثبت نام مشتریان جدید را متوقف کرده و اعلام کرد تا پایان سال، فعالیت خود را در این کشور متوقف می کند. با وجود اقدامات دولت چین، بازار جهانی ارزدیجیتال همچنان شاهد رشد مداوم است. گزارشات نشان می دهد در صورت مهاجرت ماینرهای چینی به کشورهای سازگارتر، مشکل ماینینگ کاملا رفع می شود.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید