/ اخبار آلت کوین ها / رستورانی در پاریس برای پرداخت صورت حساب شیبا اینو می پذیرد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

رستورانی در پاریس برای پرداخت صورت حساب شیبا اینو می پذیرد

رستورانی در پاریس برای پرداخت صورت حساب شیبا اینو می پذیرد

این رستوران پس از پذیرش شیبا(SHIB) به عنوان یک روش پرداخت با افزایش ناگهانی مشتری مواجه شد.

Le Bistrot d’Eleonore et Maxence رستورانی در پاریس به فهرست کسب و کارهای رو به رشدی که شیبا(SHIB) را به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته اند، پیوست.

این خبر از طریق ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط سرمایه گذار ارزهای دیجیتال ناتنو دیوی(Natheno Davy) منتشر شد که نشان می دهد ورودی اصلی رستوران متنی با مضمون شیبا(SHIB) اینو در اینجا پذیرفته می شود را درست بالای سایر گزینه های پرداخت سنتی قرار داده است.

در این رابطه بخوانید‌ : موقعیت باز (Open Position) چیست؟ و با چه ریسکی مواجه است؟

دیوی گفت: قبل از انتشار ویدئو یکی از کارکنان رستوران افزودن شیبا(SHIB) را به عنوان روش پرداخت را تایید کرد و گفت تا این لحظه 4 نفر صورتحساب ناهار خود را با شیبا(SHIB) پرداخت کرده اند.

دیوی نیز با دوست خود به این رستوران رفت و به جای پرداخت 250 یورو(تقریبا 290 دلار) از شیبا(SHIB) برای پرداخت استفاده کرد. پس از اینکه ویدئو در شبکه های اجتماعی وایرال شد، رستوران با افزایش ناگهانی مشتریان مواجه شد.

این رستوران هم اکنون به بهترین رستوران این منطقه تبدیل شده است. انتظار می رود رستوران های بیشتری ارز های دیجیتال را به عنوان روش پرداخت بپذیرند.

دیوی به عنوان یک سرمایه گذار، اعلام کرد سرمایه گذاری در شیبا(SHIB)، بهترین سرمایه گذاری در تمام دوره شغلی اش بوده است. او گفت: من عاشق ارز های دیجیتال به خصوص شیبا(SHIB) هستم. رمزارز قدرت تغییر دادن هر چیزی را دارد.

پذیرش گسترده شیبا(SHIB)، تاثیر مستقیمی بر ادامه روند صعودی آن داشته که باعث حمایتش توسط سرمایه گذاران جدید می شود. در زمان نگارش این مقاله، شیبا(SHIB) از دوج کوین(DOGE) پیشی گرفت و به رتبه نهم بر اساس ارزش بازاری رسید.

اخیرا گزارش شد فردی از سرمایه گذاری 3.400 دلاری در شیبا(SHIB)، 94،275،239.8 درصد سود کرده است.

این سرمایه گذار ناشناس از آگوست 2020 شروع به جمع آوری شیبا(SHIB) کرده و طی 44 مرحله تعداد 70،200،003،107،594 شیبا(SHIB) به ارزش 5.63 میلیارد دلار خریداری کرده است.

حرکت صعودی شیبا(SHIB)، تاثیری منفی بر روند دوج کوین(DOGE) داشته است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین