/ افراد فعال حوزه کریپتو / رئیس بخش کریپتوی متاورس تا پایان سال از سمت خود کناره گیری می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

رئیس بخش کریپتوی متاورس تا پایان سال از سمت خود کناره گیری می کند

رئیس بخش کریپتوی متاورس تا پایان سال از سمت خود کناره گیری می کند
دیوید مارکوس (David Marcus) در توضیح تصمیم خود برای ترک متارس گفته که به دلیل نادیده گرفتنش در شرکت قصد کناره گیری دارد.
دیوید مارکوس، رئیس واحد ارزهای دیجیتال و فین‌ تک متاوس به نام نووی (Novi)، تا پایان سال 2021 از سمت خود کناره‌ گیری خواهد کرد.

استفان کسریل (Stephane Kasriel)، مدیرعامل سابق آپورک (Upwork) از آگوست 2020 در متاورس که پیش از این فیس‌ بوک نام داشت، به جای مارکوس شروع به کار می کند.

مارکوس این تصمیم را در 1 دسامبر از طریق یک توییت اعلام کرد و گفت که برای ترک شرکت تا پایان سال جاری تصمیم دشواری گرفته است. این مدیر اجرایی به جزئیات برنامه های بعدی خود اشاره نکرد، اما بیان کرد که ممکن است خودش چیزی جدید و هیجان‌ انگیز بسازد، وی گفت:

در حالیکه هنوز در مسیر راه اندازی والت فیس بوک به نام نووی (Novi) کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و من مثل همیشه به دنبال تغییر در سیستم های پرداخت و مالی هستم ذات کارآفرینی من برای مدتی طولانی نادیده گرفته شده است.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

مارکوس از سال 2014 در این شرکت کار کرده است، در ابتدا نقشی را در شعبه خدمات پیام رسان این شرکت بر عهده گرفت و سپس در سال 2018 با تاسیس والت دیجیتال متاورس به نام نووی (که نام مشابه واحد فین تک را دارد) و مشارکت در بنیان‌ گذاری پروژه استیبل کوین دیم (Diem) که اکنون به صورت مستقل عمل می کند، تمرکز خود را به خدمات مالی تغییر داد.

مارکوس به لیست مدیران سابق واحد ارزهای دیجیتال فیس بوک (متاورس) که طی 12 ماه گذشته شرکت را ترک کرده‌ اند، از جمله مورگان بلر (Morgan Beller) و کوین ویل (Kevin Weil)، بنیان‌ گذاران استیبل کوین دیم که هر دو نقش‌ های جدیدی را در ان اف اکس (NFX) و پلنت (Planet) بر عهده گرفته اند، می‌ پیوندد.

نووی و دیم به دلیل ارتباط با فیس بوک با نظارت شدید قانونگذاران محلی و بین المللی مواجه شده اند و هیچ یک از پروژه ها هنوز به طور کامل راه اندازی نشده اند.

در ماه اکتبر، گروهی از سناتورهای آمریکایی بدبین به ارزهای دیجیتال از جمله الیزابت وارن (Elizabeth Warren)، نامه ای به فیس بوک ارسال کردند و تنها چند ساعت پس از راه اندازی آزمایشی نووی با همکاری کوینبیس (Coinbase) در ایالات متحده و گواتمالا از این شرکت خواستند تا این پروژه را متوقف کنند.

اکنون که آینده نووی در دستان فرد دیگری است، مارکوس به زمان خود اشاره کرد و گفت که افتخار آفرین ترین دستاورد او در سه سال گذشته گردآوری یک تیم حرفه ای بوده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید