/ اخبار بیت کوین / رئیس بانک مرکزی انگلیس (BoE) همچنان معتقد است که بیت کوین (Bitcoin) دارای "ارزش ذاتی" کمی است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

رئیس بانک مرکزی انگلیس (BoE) همچنان معتقد است که بیت کوین (Bitcoin) دارای "ارزش ذاتی" کمی است

رئیس بانک مرکزی انگلیس (BoE) همچنان معتقد است که بیت کوین (Bitcoin) دارای “ارزش ذاتی” کمی است

اندرو بیلی (Andrew Bailey) گفت: “این دارایی ممکن است ارزش خارجی داشته باشد به این معنا که مردم خواهان آن هستند.”

 

ظاهرا موضع اندرو بیلی ، رئیس بانک مرکزی انگلیس نسبت به بیت کوین (Bitcoin) ، علیرغم سقوط اقتصادی ناشی از همه گیری ویروس کرونا تغییری نکرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : نحوه خرید و فروش قراردادهای آپشن بیت کوین

 

بر اساس گزارش 12 اکتبر از رویترز ، بیلی روز دوشنبه در یک جلسه پرسش و پاسخ بانک مرکزی انگلیس یا (BoE) اظهاراتی را بیان کرد. وی گفت در خصوص افرادی که از بیت کوین (BTC) برای پرداخت استفاده می کنند به شدت نگران است : مردم باید نوسانات دارایی را در هنگام سرمایه گذاری در نظر بگیرند.

 

“باید صادقانه بگویم ، کشف چیزی در خصوص بیت کوین (Bitcoin) كه ما بتوانیم آن را ارزش ذاتی بنامیم بسیار سخت است.” “ممکن است ارزش خارجی داشته باشد به این معنا که مردم خواهان آن هستند.”

 

در حال حاضر بیت کوین (Bitcoin) در کوین بیس پرو (Coinbase Pro) با بیش از 8،800 پوند انگلیس (GBP) معامله می شود ، در حالی که این نرخ در ابتدای سال حدود 5،200 (GBP) بود.

 

اظهارات رئیس (BoE) تاکیدی بر عقاید وی در مورد کریپتوکارنسی است. وی از زمان حضور خود به عنوان رئیس مرجع راهبرد امور مالی انگلستان ، در جلسه کمیته انتخاب خزانه داری در ماه مارس به اعضای پارلمان گفت که سرمایه گذاران باید “آماده از دست دادن کل پول خود باشند” زیرا دارایی کریپتو هیچ ارزش ذاتی ندارد. وی همچنین در یک کنفرانس مجازی در ماه سپتامبر تأکید کرد که دارایی های دیجیتال “برای دنیای پرداخت مناسب نیستند” و “هیچ ارتباطی با پول ندارند”.

 

با این حال ، بیلی در خصوص ارز دیجیتال با پشتیبانی فیات اظهارات متفاوتی را بیان کرده و گفته است که استیبل کوین ها می توانند “مزایای مفیدی” از جمله کاهش اصطکاک در پرداخت را فراهم کنند. علاوه بر این وی در ماه جولای اعلام کرد که این بانک در حال بررسی صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی یا (CBDC) است.

 

همچنین بخوانید : بازار ارزهای دیجیتال چگونه دستکاری میشود؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین