/ اخبار بیت کوین / تور دمیستر (Tuur Demeester) : افزایش قیمت بیت کوین (Bitcoin) به 50 هزار دلار به هیچ عنوان نامعقول نیست

4 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تور دمیستر (Tuur Demeester) : افزایش قیمت بیت کوین (Bitcoin) به 50 هزار دلار به هیچ عنوان نامعقول نیست

تور دمیستر (Tuur Demeester) : افزایش قیمت بیت کوین (Bitcoin) به 50 هزار دلار به هیچ عنوان نامعقول نیست

بر اساس پیش بینی تور دمیستر (Tuur Demeester) هجوم موسسات مالی برای خرید بیت کوین (Bitcoin) دلیلی برای صعود این کریپتوکارنسی به سطح 50،000 تا 100،000 دلار خواهد بود.

 

سرمایه گذار و تحلیلگر مطرح بیت کوین (Bitcoin) تور دمیستر (Tuur Demeester) معتقد است پس از هالوینگ پاداش ، قیمت بیت کوین (Bitcoin) به کمتر از 6000 دلار کاهش نمی یابد ، از طرفی مطمئناً احتمال صعود قیمت به حداقل 50،000 دلار در آینده وجود دارد.

در این رابطه بخوانید‌ : همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست؟ راهنمای پرطرفدارترین بازی کریپتویی تلگرام

 

دمیستر در ویدئویی که برای کانال یوتیوب شرکت تحقیقاتی کریپتو به نام(Messari) در تاریخ 18 ماه می منتشر کرد ، گفت که بیت کوین  (BTC)  “قبل از هالوینگ” در بازار صعودی قرار داشته است و کف قیمتی بیت کوین (Bitcoin) سطح 3،000 تا 4،000 دلار طی سقوط بازار در ماه مارس بوده است.

 

این تحلیلگر در خصوص تاثیر اقدامات تورمی اخیر توسط بانک مرکزی فدرال رزرو بر قیمت کریپتوکارنسی توضیحاتی را بیان کرد. وی با ابراز نگرانی از این موضوع که قدرت خرید پایین دلار ایالات متحده می تواند قیمت بیت کوین (Bitcoin) را تضعیف کند گفت:

 

من فکر می کنم هدف قیمتی مانند 50،000 دلار به هیچ وجه نامعقول نیست … حتی می توان گفت قیمت به سطح 50،000 تا 100000 دلار صعود می کند.

 

چه چیزی موجب افزایش قیمت خواهد شد؟

دمیستر با تشریح هجوم برای خرید بیت کوین (Bitcoin) در میان شرکت هایی که به دنبال بازاری جدا از دارایی های سنتی هستند، گفت: “این صعود قیمت به دلیل افزایش علاقه به بیت کوین (Bitcoin) در میان موسسات مالی و سرمایه گذاری رخ خواهد داد.”

 

دمیستر پس از این مصاحبه در حساب کاربری توییتر خود پستی را منتشر کرد و گفت اگر این مؤسسات و نهنگ ها به اندازه کافی قادر به جمع آوری بیت کوین (Bitcoin) باشند ، “احتمالاً جرقه ای برای آغاز یک رشد پارابولیک دیگر” در قیمت بیت کوین (BTC) ایجاد خواهد شد :

همچنین بخوانید : زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز چیست؟ (DePIN)

” 12 ماه پیش بیت کوین (Bitcoin) از فاز انباشت (Accumulation) خارج شد و اکنون فاز انباشت مجددا آغاز شده است. خروج از این فاز می‌تواند موجب شروع یک رشد پارابولیک برای قیمت بیت کوین (Bitcoin) شود.”

سایر اعضای جامعه کریپتو در پیش بینی های خود محافظه کارتر بوده اند. آرتور هیز (Arthur Hayes) مدیر ارشد اجرایی اکسچنج بیتمکس (BitMEX) معتقد است قیمت بیت کوین (BTC) می تواند مجددا به 3000 دلار کاهش یابد ، اما با این حال پیش بینی می کند که این کوین تا پایان سال 2020 به 20،000 دلار می رسد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین