/ اخبار اکسچنج ها / بایننس سوخت فصلی توکن های بی ان بی خود را به روش سوخت خود کار تغییر می دهد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بایننس سوخت فصلی توکن های بی ان بی خود را به روش سوخت خود کار تغییر می دهد

بایننس سوخت فصلی توکن های بی ان بی خود را به روش سوخت خود کار تغییر می دهد

اکسچنج ارز دیجیتال بایننس (Binance)، روز پنجشنبه، 23 دسامبر، در یکی از اطلاعیه های مهم خود اعلام کرد که ویژگی سوخت خود کار بی ان بی (BNB Auto-Burn) را با تأثیر فوری در راستای منافع گسترده تر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و جوامع بی ان بی (BNB) معرفی می کند.

در حال حاضر، بایننس کوین ارز دیجیتال بومی است که به تراکنش‌ها در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) کمک می کند. این موضوع تقریباً شبیه هزینه کارمزد پرداختی در اتریوم است. علاوه بر این، بی ان بی برای مشارکت در حاکمیت درون زنجیره ای غیرمتمرکز بایننس اسمارت چین ضروری است.

در حال حاضر، بلاک چین بایننس برای سوزاندن توکن های بی ان بی از دو مکانیسم اصلی پیروی می کند. از زمان معرفی BEP95، بخشی از کارمزد های پرداخت شده در زنجیره هوشمند بایننس، سوزانده می شود. زنجیره هوشمند بایننس، از زمان ارتقاء برونو (Bruno) در ماه گذشته، 860 توکن بی ان بی را به صورت روزانه می سوزاند.

در این رابطه بخوانید‌ : اندیکاتور RSI‌ چیست؟ و چگونه محاسبه میشود؟

علاوه بر این، بایننس هر سه ماه توکن های بی ان بی را سوزانده و 1،335،888 توکن بی ان بی را در سه ماهه آخر از گردش خارج می کند. اکنون این روش باید با روش سوخت خود کار بی ان بی جایگزین شود. اطلاعیه رسمی این شرکت:

در آینده، روش سوخت سه ماهه با روش سوخت خود کار بی ان بی جایگزین خواهد شد تا شفافیت و دوراندیشی بیشتری برای جامعه بی ان بی فراهم شود. روش سوخت خود کار بی ان بی، هم عینی و هم قابل تأیید خواهد بود، از درآمدهای ایجاد شده در Binance CEX مجزا است و به طور خودکار تنظیم می شود. بنابراین مقدار سوخت بر اساس قیمت بی ان بی خواهد بود، که نشان دهنده عرضه و تقاضا برای بی ان بی، و همچنین نشان دهنده تعداد بلاک های تولید شده در طول یک فصل است، که بر اساس اطلاعات درون زنجیره ای محاسبه شده اند.

سوخت خودکار بی ان بی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

بایننس همچنین اشاره کرده است که پروتکل سوخت خودکار بی ان بی را درست زمانی که گردش کل بی ان بی به زیر 100 میلیون کاهش یابد، متوقف خواهد کرد. بی ان بی در بیانیه رسمی خود، ریاضیات کاملی را که در پسِ روش سوخت خودکار وجود دارد توضیح داده است.

استفاده از این ویژگی جدید، به این معنی است که میزان سوختن بی ان بی دیگر بر اساس سود بایننس نیست. با این حال، این موضوع به قیمت بی ان بی و سطح فعالیت زنجیره هوشمند بایننس بستگی دارد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید