/ عمومی / بازارهای پیشگویی کریپتو با رقابتی از سوی فورکست (Forecast) فیسبوک مواجه شده اند

4 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بازارهای پیشگویی کریپتو با رقابتی از سوی فورکست (Forecast) فیسبوک مواجه شده اند

بازارهای پیشگویی کریپتو با رقابتی از سوی فورکست (Forecast) فیسبوک مواجه شده اند

در حالی که پلتفرم مبتنی بر بلاکچین (Augur) برای بازسازی نسخه V2 خود آماده است ، برنامه پیش بینی فیس بوک راه اندازی شده است.

 

مهندسین تحقیق و توسعه فیس بوک یک پلتفرم جامع با هدف پیشگویی را بنا نهاده اند که عملکردی فراتر از قلمرو نوظهور بازار پیش گویی ارزهای دیجیتال دارد.

در این رابطه بخوانید‌ : نواحی عرضه و تقاضا چیست و چگونه از آنها در ترید ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

 

برنامه جدید ios فیسبوک تحت عنوان فورکست (Forecast) در نظرسنجی از کاربران در مورد انواع مسائل پیش رو نظرخواهی میکند و پاسخ دهندگان از نکات درون برنامه ای برای دسترسی به نظرسنجی ها بر روی این پلتفرم استفاده می کنند. نتایج نظرسنجی از طریق وب سایت  (Forecast) در دسترس عموم قرار می گیرد.

 

فیس بوک پیش بینی های COVID-19 را راه اندازی می کند

این برنامه در حال حاضر فقط برای دعوت از کاربران مستقر در ایالات متحده و کانادا در دسترس قرار دارد در حالی که نسخه بتای این پلتفرم در حال آزمایش است. پیش از انتشار نسخه بتای (invite-only) در 23 ژوئن ، این برنامه توسط کارمندان فیس بوک مورد آزمایش قرار گرفت.

 

راه اندازی بتا با دعوت از نمایندگان انجمن های بهداشتی ، دانشگاهی و تحقیقاتی برای ارائه پیش بینی های مربوط به بیماری همه گیر COVID-19 آغاز شد.

 

پلتفرم های پیش بینی ارزهای دیجیتال ممکن است با رقیب جدی مواجه شوند

اگر فیس بوک (Forecast) خود را با استیبل کوین لیبرا (Libra) ادغام کند ، این پلتفرم یک زیرساخت قوی برای بازارهای پیش بینی ارائه می دهد.

 

همچنین بخوانید : به‌روزرسانی Dencun چیست؟ و چه مزایایی برای شبکه اتریوم دارد؟

در حالی که بازارهای پیش بینی غیرمتمرکز هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند ، انتظار می رود تغییرات قریب الوقوع(REP) نسخه V2 از (Augur) بستری قوی برای بازارهای شرط بندی غیرمتمرکز پیش از انتخابات ایالات متحده در ماه نوامبر ارائه دهد.

 

(Augur) با توصیف v1 به عنوان “بتای عملکردی” ، اظهار داشت که اصلاحات اساسی v2 شامل ادغام توکن دای (DAI) و زیرو ایکس 0x (ZRX) از میکردائو (MakerDAO) به عنوان ارزهای تسویه حساب ، رابط های کاربری متمرکز بر موبایل ، فیات (on-ramp) و راه اندازی راه حل مقیاس پذیری خارج از زنجیره ، در کنار سایر به روز رسانی ها می باشد.

 

در ماه های اخیر ، (Waves) نیز از پلتفرم اکسچنج خود برای میزبانی چندین بازار پیش بینی در مورد همه گیری کرونا ویروس استفاده کرده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین