/ اخبار آلت کوین ها / اوکی کوین : افزایش علاقه سازمانی به بازار کریپتو در سال 2021 تحت تاثیر آلتکوین ها رخ داده است

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اوکی کوین : افزایش علاقه سازمانی به بازار کریپتو در سال 2021 تحت تاثیر آلتکوین ها رخ داده است

اوکی کوین : افزایش علاقه سازمانی به بازار کریپتو در سال 2021 تحت تاثیر آلتکوین ها رخ داده است

افزایش خرید اخیر سرمایه گذاران نهادی با سال 2020 و قبل از آن در تضاد است، زمانی که موسسات آلت کوین هایی را ترجیح می دادند که حداقل چهار سال از عمرشان گذشته بود، مانند اتر(Ether) و لایت کوین (Litecoin).

طبق گزارش اکسچنج ارزدیجیتال اوکی کوین (Okcoin)، تعداد و حجم معاملات موسسات در سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است که عمدتاً توسط استیبل کوین ها و توکن های امور مالی غیرمتمرکز هدایت می شود.

در گزارشی که در 26 اکتبر منتشر شد، اوکی کوین (Okcoin) اعلام کرد بین سپتامبر 2020 تا سپتامبر 2021 شاهد افزایش 450 درصدی تعداد مشتریان نهادی در پلتفرم خود بوده است و همچنین حجم معاملات سازمانی در مدت مشابه 124 درصد افزایش یافته است. بر اساس این گزارش 53 درصد از خرید های سرمایه گذاران نهادی در ماه سپتامبر برای آلت کوین ها بوده است. علاوه بر این، مشتریان نسبت به سال های گذشته «تمایل بیشتری برای دارایی های دیجیتالی به غیر از بیت کوین (Bitcoin)» نشان دادند.

در این رابطه بخوانید‌ : هوش مصنوعی قابل توضیح (XAI) چیست؟

این اکسچنج گزارش داد سازمان ها در سال 2021 به «دارایی های جدیدتر» روی آوردند، از جمله میامی کوین (MiamiCoin) با نماد اختصاری (MIA)، توکن شهر میامی که در 3 اوت توسط  سیتی کوینز (CityCoins) عرضه شد و همچنین اوالنچ (Avalanche) با اختصار (AVAX) که بیش از یک سال پیش عرضه شد. این روند در تضاد با سال 2020 و قبل از آن است، زمانی که «موسسات آلت‌کوین‌هایی را ترجیح می‌دادند که حداقل چهار سال قدمت داشتند، مانند اتر (Ether) و لایت‌کوین (Litecoin)».

اوکی کوین گفت: «فعالیت سازمانی در این پلتفرم نشان‌دهنده احساسات صعودی در میان سرمایه‌گذاران بزرگ است، مشتریانی از جمله مدیران دارایی، شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر و صندوق‌های پوشش ریسک، کارگزاران خرد ، درگاه پرداخت و سایر نهادها در سراسر جهان».

سایر شرکت‌ها در حوزه ارز دیجیتال و بلاکچین (blockchain) بر اساس داده‌های پلتفرم‌های معاملاتی به نتایج مشابهی رسیده‌اند. در ماه سپتامبر، شرکت تحلیلی چینالیسیس (Chainalysis) گزارش داد تراکنش‌های بیش از 10 میلیون دلاری بیش از 60 درصد از تراکنش‌های دیفای (DeFi) در سه ماهه دوم 2021 را تشکیل داد. کوین شرز (CoinShares) نیز گزارش کرد در ماه سپتامبر بیش از یک هفته، تمایل سازمانی به سولانا (Solana) بسیار بیشتر از بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) بود.

اوکی کوین که در سال 2013 تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین اکسچنج های ارز دیجیتال جهان است و خدمات خود را به مشتریان در بیش از 185 کشور ارائه می دهد. اگرچه دفتر مرکزی آن در ایالات متحده مستقر است، اما این اکسچنج اخیراً تأییدیه نظارتی را برای فعالیت در مالتا و هلند دریافت کرده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین