/ قانون‌گذاری / نهاد قانونگذار کره جنوبی 11 اکسچنج ارز دیجیتال را تعطیل می کند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نهاد قانونگذار کره جنوبی 11 اکسچنج ارز دیجیتال را تعطیل می کند

نهاد قانونگذار کره جنوبی 11 اکسچنج ارز دیجیتال را تعطیل می کند

بر اساس گزارش ها ، کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی ، قصد دارد ده ها اکسچنج کریپتو را به دلیل اتهامات کلاهبرداری تعطیل کند.

 

خبرگزاری کره هرالد روز یکشنبه گزارش داد (FSC) حداقل 11 اکسچنج کریپتو در کره جنوبی را به دلیل فعالیت های غیرقانونی و کلاهبرداری تعطیل می کند. این نشریه با استناد به منابع ناشناسی مدعی شد هنوز نام اکسچنج ها فاش نشده است.

در این رابطه بخوانید‌ : چگونه می توانیم هودلر بهتری باشیم؟

 

این گزارش همچنین اشاره کرد این نهاد در حال برنامه ریزی برای اجرای مقررات سختگیرانه برای اکسچنج های کریپتوی کوچک تر در کره جنوبی است.

 

این اخبار در حالی منتشر می شود که چند اکسچنج کوچکتر کره جنوبی اخیراً فعالیت خود را متوقف کرده اند. اکسچنج ارز دیجیتال بیتسونیک (Bitsonic) روز جمعه در کانال رسمی خود در تلگرام اعلام کرد به دلیل مشکلات داخلی و خارجی ، موقتاً فعالیت خود را متوقف می کند.

 

یکی دیگر از پلتفرم های معاملاتی کریپتو به نام (CPDAX) نیز اعلام کرد فعالیت های خود را از 1 سپتامبر به طور کامل متوقف می کند. پیش از این ، اکسچنج دارلبیت (Darlbit) نیز پس از تعلیق خدمات واریز و برداشت در ماه گذشته خدمات خود را متوقف کرد.

 

اکسچنج های کریپتو در کره جنوبی اخیراً تحت نظارت شدیدتری قرار گرفته اند و مقامات از ارائه دهندگان خدمات دارایی های دیجیتال خواسته اند تا ماه سپتامبر کسب و کارهای خود را ثبت کرده و حساب های معاملاتی و گزارشاتی با نام واقعی ایجاد کنند. اکسچنج های کوچک و متوسط برخلاف اکسچنج های اصلی مانند آپ بیت (Upbit) ، بیت هامب (Bithumb) ، کوین وان (Coinone) و کوربیت (Korbit) در تلاش برای دریافت مجوز از مراجع مربوطه هستند.

 

اکسچنج های کریپتوکارنسی بزرگتر در کره جنوبی نیز اخیراً با مشکلات قانونی روبرو شده اند. به گزارش یونهاپ نیوز ، پلیس شهر سئول روز دوشنبه تحقیقاتی را در مورد پرونده کلاهبرداری مربوط به رئیس سابق (Bithumb) ، بزرگترین اکسچنج کریپتو در کره جنوبی آغاز کرد.

 

همچنین بخوانید : تفاوت ETFهای بیت کوین با ETF های طلا در چیست؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین