/ اخبار ارز دیجیتال / ارکین ریسرچ پیش بینی های خود در خصوص بازار کریپتو در سال 2022 را منتشر کرد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ارکین ریسرچ پیش بینی های خود در خصوص بازار کریپتو در سال 2022 را منتشر کرد

ارکین ریسرچ پیش بینی های خود در خصوص بازار کریپتو در سال 2022 را منتشر کرد

این شرکت تحقیقاتی پیش‌بینی‌های متعددی در مورد بازار کریپتو اعم از قیمت، قانونگذاری، هش ریت بیت کوین و حتی سرنوشت ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) در سال 2022 انجام داد.

شرکت تحقیقاتی بلاک چین ارکین ریسرچ (Arcane Research) نگاهی به گزارش نهایی خود در سال 2021 انداخته و پیش‌بینی‌های خود را برای بازار کریپتو تا سال 2022 ارائه کرده است.

گزارش ارکین در 28 دسامبر بر روی بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) متمرکز است، اما به دیگر کوین های اصلی، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، میم کوین‌ها، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، مشتقات و موارد دیگر نیز می‌پردازد. ارکین در مورد هر موضوعی که در این گزارش پوشش داده شده است، پیش‌بینی‌ای برای آنچه در سال 2022 اتفاق می‌افتد ارائه کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : استیبل کوین چیست و چگونه کار میکند؟

بیت کوین در سال 2022 عملکرد بهتری از S&P 500 خواهد داشت

این گزارش اشاره کرد که تا سال 2021، بیت کوین از شاخص (S&P 500) بهتر عمل کرده است. بیت کوین 73 درصد افزایش یافته است در حالی که (S&P 500) امسال 28 درصد افزایش یافته است و ارکین معتقد است بیت کوین این عملکرد را در سال آینده ادامه خواهد داد. شاخص (S&P 500) متشکل از 500 شرکت بزرگ فهرست شده در بورس های آمریکا است.

ریپل و کاردانو از لیست 10 کوین برتر خارج خواهند شد

ارکین به رشد فوق العاده بایننس کوین (BNB) در سال جاری اشاره کرد که در ماه می به حدود 1600 درصد رسید و رشد سالانه آن 1344 درصد افزایش یافت. بر این اساس و رشد ارزش بازار آلت‌ کوین هایی مانند سولانا و ترا، همراه با هیجانات بازار (NFT)، تحلیل‌گران معتقدند ریپل و کاردانو از لیست ۱۰ کوین برتر خارج خواهند شد.

راهکارهای لایه اول جایگزین به عملکرد برتر خود نسبت به اتریوم ادامه خواهند داد

در حالی که اتر امسال با افزایش 455٪ تا 73٪ از بیت کوین بهتر عمل کرد، سایر بلاک چین های لایه یک عملکرد بهتری از اتر داشتند. لایه یک به بلاک چین های مستقل اشاره دارد. ترا (Luna) در سال 2021 رشد 14823 درصدی را ثبت کرده و فانتوم (Fantom) نیز رشد 13549 درصدی را تجربه کرد.

شرکت های متمرکز بر بازی های سنتی ، وارد حوزه NFT می شوند

در سال جاری شاهد فروش چشمگیر (NFT) ها در حوزه کریپتو بودیم و طبق گزارش (DappRadar)، بازی های بلاک چینی مانند اسپلینترلندز (Splinterlands) و ایلین وردز (Alien Worlds) حدود 526000 کاربر فعال روزانه دارند. ارکین پیش‌بینی می‌کند که در سال 2022، برندهای بازی سنتی به فضای (NFT) وارد خواهند شد و از این بازار در حال رشد بهره مند می شوند.

تعداد بیشتری از شرکت‌های کریپتو عمومی خواهند شد و سرمایه بسیاری از آنها بیش از 5 میلیارد دلار خواهد بود

امسال شاهد عرضه عمومی سهام کوین بیس در 14 آوریل بودیم و در حال حاضر ارزش بازار آن 72 میلیارد دلار است. پنج شرکت کریپتویی که در سال 2022 عمومی خواهند شد در حال حاضر بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند. ارکین بر این باور است شرکت های دیگری مانند اکسچنج ارز دیجیتال بولیش (Bullish) که در حال حاضر 9 میلیارد دلار ارزش دارد، با ارزش بالاتر از 5 میلیارد دلار ظهور خواهند کرد.

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال مانا (MANA) چیست؟

صندوق های (ETF) بیت کوین تا پایان سال 2022 بیش از 1 میلیون بیت کوین نگه می دارند

چندین صندوق قابل معامله در بورس معاملات آتی بیت کوین (ETF) در سال 2021 راه اندازی شدند. این صندوق ها در حال حاضر مجموعاً حدود 846,309 بیت کوین در اختیار دارند و ارکین می گوید این روند رشد در سال 2022 ادامه خواهد داشت.

توزیع گسترده هش ریت از نظر جغرافیایی

پس از این که چین ماینینگ بیت کوین را ممنوع کرد، هش ریت بیت کوین به شدت کاهش یافت، سپس تقریباً به طور ناگهانی بهبود یافت. اکنون ایالات متحده از نظر هش ریت در جهان پیشتاز است و پس از آن قزاقستان و روسیه قرار دارند. ارکین معتقد است فعالیت ماینرها در مناطقی مانند آمریکای لاتین افزایش خواهد یافت.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید