/ فین تک های ارزهای دیجیتال / اسنوپ داگ هنرمندان را برای ورود به متاورس تشویق می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اسنوپ داگ هنرمندان را برای ورود به متاورس تشویق می کند

اسنوپ داگ هنرمندان را برای ورود به متاورس تشویق می کند

حضور اسنوپ داگ در بازارهای NFT و متاورس (Metaverse) می تواند هنرمندان بی‌ شمار دیگری را تشویق کند تا وارد این حوزه شوند.

نکات کلیدی

  • اسنوپ داگ در سال گذشته به یک چهره کلیدی در فضای NFT و متاورس تبدیل شده است.
  • او به تازگی مجموعه ای از NFT ها را برای آلبوم جدید خود منتشر کرده و در حال حاضر از این فروش 50 میلیون دلار به دست آورده است. او همچنین گفت که می‌خواهد Death Row را به اولین لیبل مهم در متاورس تبدیل کند.
  • بسیاری از هنرمندان احتمالا مسیری مشابه اسنوپ داگ را دنبال خواهند کرد و مسیر او باید الهام بخش دیگران باشد.

اسنوپ داگ در عرض چند ماه، به یک چهره برجسته در متاورس تبدیل شده است.

در این رابطه بخوانید‌ : چگونه پورتفولیوی ارز دیجیتال بسازیم؟

اسنوپ داگ در چند هفته اخیر سر و صدای زیادی در صنعت موسیقی ایجاد کرده است.

در 11 فوریه، او LP جدید خود را از طریق گالا گیمز (Gala Games) منتشر کرد و 25000 جعبه مختلف NFT ارائه کرد که به طرفداران اجازه می داد یکی از 17 آهنگ ضبط شده را داشته باشند. قیمت آنها 5000 دلار بود. او در حال حاضر بیش از 50 میلیون دلار درآمد داشته است و در صورت فروش، 75 میلیون دلار دیگر به دست خواهد آورد.

با انتشار آلبوم، اسنوپ همچنین Death Row، لیبل افسانه‌ ای هیپ هاپ که کار خود را در اوایل دهه 90 آغاز کرد خرید و سپس اعلام کرد که می‌ خواهد آن را به اولین لیبل بزرگ NFT تبدیل کند.

او در سال گذشته تعداد زیادی NFT ایجاد کرده است، شاید مهم‌ ترین آن همکاری با Coldie باشد که NFT آن در نوامبر 2021 به قیمت 750.000 دلار فروخته شد. همین هفته، او مجموعه‌ ای از آواتارهای دوجی (Doggie) را در سندباکس، دنیای متاورس محبوبی که در ماه‌ های اخیر به دنیای خرید و فروش املاک مجازی تبدیل شده است، منتشر کرد.

دوجی های اسنوپ داگ. منبع: The Sandbox

در حالی که اسنوپ اکنون بدون شک یکی از اعضای اصلی در دنیای متاورس می باشد، باید توجه داشته باشیم که او اینگونه شروع نکرده است. در ابتدا با ایجاد چند NFT وارد این فضا شد. سپس او قدرت این فناوری را دید، شروع به جمع‌ آوری مجموعه خود کرد و اکنون به نظر می‌ رسد که همه چیز را در اختیار دارد.

در سال 2021، هنرمندان بی‌ شماری را دیدیم که مجموعه‌ های خود را بر روی شبکه اتریوم (ETH) آزمایش کردند. درآمد برخی از آنها چشمگیر بود اما تعداد کمی از آنها نیز کاربردی بودند.

نکته مهم در اینجا این است که وارد این بازار شوید، زیرا حتی زمانی که اتریوم در روند نزولی می باشد، پذیرش و رشد متاورس، کند نمی شود.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید