/ فین تک های ارزهای دیجیتال / امینم NFT مبتنی بر اتریوم بورد ایپ را به قیمت 450 هزار دلار خریداری کرد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

امینم NFT مبتنی بر اتریوم بورد ایپ را به قیمت 450 هزار دلار خریداری کرد

امینم NFT مبتنی بر اتریوم بورد ایپ را به قیمت 450 هزار دلار خریداری کرد

امینم، رپر برنده جابزه گرمی ، به بازار توکن های بورد ایپ یاچت کلاب (BAYC) وارد شده است.

او پنجشنبه شب یکی از این توکن های مبتنی بر اتریوم (ETH) را به قیمت 123.45 اتریوم (452000 دلار) خریداری کرد و سپس تصویر این میمون را در پروفایل خود در توییتر قرار داد. به نظر می رسد که او تا کنون حداقل 15 توکن NFT در اوپن سی (OpenSea) با نام شیدی هولدینگز (Shady_Holdings) جمع آوری کرده است.

امینم با فروش بیش از 220 میلیون آلبوم در سراسر جهان یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی است. او همچنین تنها خواننده رپ است که تا به حال برنده جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب برای بهترین آهنگ اصلی شده است، و او این جایزه را برای اهنگ Lose Yourself در فیلم 8 مایل (Mile 8) برنده شد.

در این رابطه بخوانید‌ : قرارداد آتی معکوس (Inverse futures contract) چیست؟

یکی از اعضای بورد ایپ به نام GeeGazza، میمون بلوند را به امینم فروخت و امروز اعلام کرد که این فروش هیجان انگیز است و گفت: من در یک شبیه سازی زندگی می کنم. امینم هنوز به طور عمومی در خصوص این معامله اظهار نظری نکرده است.

GeeGazza ماه ها امیدوار بود که این میمون را به امینم بفروشد. در ماه نوامبر، او گفت: هنوز فکر می کنم امینم قرار است روزی بورد ایپ من را بخرد.

آژانس دیجیتال سیکس (Six) اعتبار فروش NFT بورد ایپ به امینم را بر عهده گرفته است و در توییتر نوشت که آژانس مبتنی بر خالق آن ها به ایمن کردن میمون ها که آنها آن را امین ایپ (EminApe) می نامد کمک کرده است.

این آژانس قبلا با گروه رپ وو تنگ کلن (Wu-Tang Clan) و هنرمندان الکترونیک تایکو (Tycho) و گالانتیس (Galantis) در پروژه های دیگر همکاری کرده است.

امینم با امین ایپ جدید خود رسما به دومین پروژه بزرگ NFT از نظر حجم در اوپن سی پیوست. بر اساس گزارش کریپتو اسلم (CryptoSlam)، بورد ایپ تاکنون 284,765 اتریوم (977.6 میلیون دلار) را در فروش ثانویه خود معامله کرده است و کف قیمتی در حال حاضر روی 60 اتریوم (220,000 دلار) قرار دارد.

امینم به بسیاری از سلبریتی‌ های دیگر که این میمون ها را خریداری کرده اند، از جمله استفن کری (Stephen Curry)، ستاره لیگ حرفه‌ ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا (NBA) و جیمی فالن (Jimmy Fallon)، مجری مشهور پیوست.

بورد ایپ اخیرا از نظر قیمتی از کریپتوپانکز (CryptoPunks) پیشی گرفته است و این یک دستاورد بزرگ برای این پروژه محسوب می شود که به تازگی در آوریل 2021 عرضه شده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید