/ اخبار NFT / کاربران OpenSea به دلیل فروش اوراق بهادار ثبت‌ نشده از این بازار شکایت کردند!

1 هفته پیش

زمان مطالعه : 1 دقیقه

کاربران OpenSea به دلیل فروش اوراق بهادار ثبت‌ نشده از این بازار شکایت کردند!

دو کاربر OpenSea در ایالات متحده شکایتی دسته‌ جمعی علیه این بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مطرح کرده‌اند و ادعا می‌کنند که OpenSea قراردادهای اوراق بهادار ثبت‌ نشده می‌فروشد.

کاربران OpenSea به دلیل فروش اوراق بهادار ثبت‌ نشده از این بازار شکایت کردند!

دو کاربر OpenSea در ایالات متحده شکایتی دسته‌ جمعی علیه این بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مطرح کرده‌اند و ادعا می‌کنند که OpenSea قراردادهای اوراق بهادار ثبت‌ نشده می‌فروشد.

آنتونی شنایدرمن (Anthony Shnayderman) و ایتای برونشتاین (Itai Bronshtein) در دادخواستی که در تاریخ ۱۹ سپتامبر در یک دادگاه فدرال در فلوریدا ثبت کردند، گفتند که NFTهایی که از OpenSea خریده‌اند — از جمله NFTهای گران‌ قیمت مجموعه “بورد ایپ یات کلاب” — به دلیل غیرقانونی بودنشان هیچ ارزشی ندارند.

این دو نفر به اطلاعیه‌ای که OpenSea از کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) دریافت کرده اشاره کردند و معتقدند این موضوع نشان می‌دهد که OpenSea ممکن است به خاطر تسهیل تبادل اوراق بهادار ثبت‌ نشده مسئول شناخته شود.

در این رابطه بخوانید‌ : استاندارد توکن BRC-20 چیست؟

اطلاعیه ولز هشداری است که SEC می‌تواند علیه کسی که آن را دریافت کرده اقدام قانونی انجام دهد.

این شکایت به اقدام موفق کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) علیه پروژه‌های “Stoner Cats 2” و “Impact Theory” اشاره دارد، در این شکایت SEC اعلام کرد این NFTها به عنوان فروش اوراق بهادار ثبت‌ نشده محسوب می‌شوند.

شنایدرمن و برونشتاین ادعا کردند که آزمون Howey، که برای تعیین اوراق بهادار به کار می‌رود، نشان می‌دهد NFTهایی که از OpenSea خریداری کرده‌اند، طبق قوانین ایالات متحده قراردادهای سرمایه‌ گذاری هستند. آنها گفتند که این NFTها به عنوان یک سرمایه‌ گذاری در یک کسب‌وکار مشترک محسوب می‌شوند و به طور معقول انتظار دریافت سود از تلاش‌های دیگران را داشتند.

این شکایت همچنین بیان می‌کند که NFT های لیست‌ شده در OpenSea “گمراه‌کننده” بوده و Plaintiffs را به خرید اوراق بهادار ثبت‌ نشده و بی‌ارزش و غیرقانونی واداشته است.

شنایدرمن و برونشتاین ادعا کردند که OpenSea ضمانتی که “بازار OpenSea را برای اوراق بهادار ثبت‌ نشده کنترل می‌کند” را نقض کرده است.

آنها همچنین اظهار کردند که اوپن سی OpenSea به ناحق از طریق دریافت هزینه‌ها و قبول وجوهی که “می‌دانست که از فروش اوراق بهادار ثبت‌ نشده ناشی می‌شود”، خود را غنی کرده است.

آدام موسکوویتز، شریک مدیریت دفتر حقوقی موسکوویتز و وکیل این دو، در بیانیه‌ای به Cointelegraph گفت: “با توجه به تغییرات مداوم قوانین، باید فرآیندی برای فروش NFTها در یک محیط با نظارت مناسب وجود داشته باشد.”

او اضافه کرد: “ما منتظر همکاری با OpenSea هستیم تا بهترین روش و فرآیند را برای مصرف‌کنندگان و صنعت رمزارز طراحی کنیم.”

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



مترجم اخبار تکنولوژی و بلاکچین، فعال در حوزه کریپتو و متاورس، تهیه و اجرای ویدیوهای آموزشی و کاربردی در حوزه کریپتوکارنسی.

ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید