/ اخبار ارز دیجیتال / تراکنش‌های درون زنجیره‌ای XRP در سه ماه دوم ۲۰۲۴ کاهش یافت

زمان مطالعه : 2 دقیقه

تراکنش‌های درون زنجیره‌ای XRP در سه ماه دوم ۲۰۲۴ کاهش یافت

طبق گزارش ریپل در سه‌ ماهه دوم 2024، حجم تراکنش‌های دفتر کل XRP (XRPL) از سه‌ ماهه اول تا سه‌ ماهه دوم سال 2024 به طور قابل‌ توجهی کاهش یافته است، در حالی که میانگین کارمزد تراکنش‌ها افزایش یافته است.

تراکنش‌های درون زنجیره‌ای XRP در سه ماه دوم ۲۰۲۴ کاهش یافت

طبق گزارش ریپل در سه‌ ماهه دوم 2024، حجم تراکنش‌های دفتر کل XRP (XRPL) از سه‌ ماهه اول تا سه‌ ماهه دوم سال 2024 به طور قابل‌ توجهی کاهش یافته است، در حالی که میانگین کارمزد تراکنش‌ها افزایش یافته است.

فعالیت تراکنش‌های درون زنجیره‌ای XRPL در سه‌ ماهه دوم سال 2024 به میزان 65.6٪ کاهش یافت. در این دوره، حدود 86.38 میلیون تراکنش ثبت شده است، در حالی که در سه‌ ماهه اول 2023 تعداد تراکنش‌ها 251.39 میلیون بوده است.

ریپل اعلام کرد: ” در سه‌ماهه دوم، فعالیت در بیشتر پروتکل‌های اصلی کاهش یافت. XRPL نیز از این قاعده مستثنی نبود و فعالیت‌های درون زنجیره‌ای در سه‌ ماهه دوم به طور قابل‌ توجهی کمتر از سه‌ماهه اول بوده است.”

در این رابطه بخوانید‌ : استیکینگ چیست؟ و چگونه پاداش آن محاسبه میشود؟ (Staking)

فعالیت تراکنش‌ها در حالی کاهش یافت که کارمزد هر تراکنش در این دوره 168٪ افزایش یافت و به 0.00394 XRP رسید. ریپل توضیح داد که این هزینه با افزایش بار شبکه بیشتر می‌شود تا شبکه همتا به همتا را از اسپم محافظت کند. در حال حاضر XRP با قیمت 0.57 دلار معامله میشود.

افزایش کارمزد تراکنش‌ها و کاهش فعالیت‌های تراکنش برخلاف نتایج سه‌ ماهه قبلی است. در سه ماهه قبلی تعداد تراکنش‌ها از سه‌ماهه چهارم 2023 تا سه‌ ماهه اول 2024 بیش از دو برابر شد (108٪) و میانگین کارمزد تراکنش تقریباً نصف شد (45٪).

با وجود کاهش فعالیت تراکنش‌ها، ریپل انتظار دارد که صرافی دارایی‌های دیجیتال Archax در سال آینده “صدها میلیون دلار” از دارایی‌های واقعی توکنیزه شده (RWA) را به XRPL منتقل کند.

همچنین، ریپل بار دیگر از برنامه خود را برای راه‌اندازی یک استیبل کوین به نام Ripple USD در طول سال 2024 صحبت کرد. این استیبل کوین، توسط سپرده‌های دلار آمریکا، اوراق قرضه کوتاه‌ مدت دولتی آمریکا و دیگر معادل‌های نقدی پشتیبانی خواهد شد.

این گزارش زمانی منتشر شد که اعلام شد پلتفرم OpenEden، اوراق قرضه دولتی ایالات متحده (T-bills) را به صورت توکنیزه شده در XRPL عرضه کرده است.

Cointelegraph در 1 اوت، گزارش داد که ارزش توکن‌های TBILL بر اساس اوراق قرضه دولتی کوتاه‌ مدت و توافقات مالی‌ای است که با این اوراق قرضه به عنوان ضمانت ایجاد شده‌اند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



مترجم اخبار تکنولوژی و بلاکچین، فعال در حوزه کریپتو و متاورس، تهیه و اجرای ویدیوهای آموزشی و کاربردی در حوزه کریپتوکارنسی.

ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین