/ اخبار بیت کوین / گرگ وال استریت: سرمایه گذاران با نگهداری بیت کوین به مدت 3 سال سود خواهند برد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 3 دقیقه

گرگ وال استریت: سرمایه گذاران با نگهداری بیت کوین به مدت 3 سال سود خواهند برد

جردن بلفورت می گوید اگر به مدت 3-5 سال بیت کوین را نگهداری کنید سود خواهید برد.

گرگ وال استریت: سرمایه گذاران با نگهداری بیت کوین به مدت 3 سال سود خواهند برد

جردن بلفورت می گوید اگر به مدت 3-5 سال بیت کوین را نگهداری کنید سود خواهید برد.

جردن بلفورت که بیشتر به عنوان گرگ وال استریت شناخته می شود به سرمایه گذاران توصیه کرد که به بیت کوین (BTC) به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنند. به نظر او، کسانی که این دارایی را برای بیش از 36 ماه نگهداری می کنند، به احتمال زیاد سود خواهند برد.

راهنمایی بلفورت در خصوص رمزارز

جردن بلفورت دلال سهام آمریکایی که داستانش الهام بخش فیلم گرگ وال استریت مارتین اسکورسیزی بود پیش از این نسبت به ارزهای دیجیتال بدبین بوده است. در سال 2018، او معتقد بود که بیت کوین احمقانه است و سرمایه گذاران باید قبل از، از دست دادن تمام پول خود، از این بازار آن خارج شوند.

در این رابطه بخوانید‌ : لایم وایر چیست؟ معرفی پلتفرم LimeWire و توکن LMWR

با این حال، بلفورت در روند صعودی بهار 2021 کاملا موضع خود را تغییر داد و پیش بینی کرد که این دارایی می تواند تا پایان سال به 100000 دلار برسد.

او در آخرین مصاحبه خود با Yahoo Finance دوباره از این ارز دیجیتال حمایت کرد. او از عرضه محدود 21 میلیون کوین تمجید کرد و ادعا کرد که با افزایش تورم، بیت کوین بیشتر مانند یک ذخیره ارزش عمل می کند.

گرگ وال استریت همچنین فکر می‌ کند که دارایی دیجیتال پیشرو می‌ تواند ابزار سرمایه‌ گذاری مناسبی باشد اگر مردم آن را برای یک دوره 3 تا 5 ساله نفروشند. او گفت:

اگر یک افق سه یا شاید پنج ساله را در نظر بگیرید قطعا سود خواهید کرد زیرا بیت کوین از نظر بنیادی واقعا قوی است.

متعاقبا، آمریکایی ها معتقد بودند که بیت کوین هنوز در روزهای اولیه خود است، به همین دلیل طبیعی است که هنوز در نزدک (NASDAQ) و سهام فناوری فعالیت کنیم و بیت کوین را به عنوان محافظ در برابر تورم (مشابه طلا) در نظر نگیریم.

او افزود: هیچ نهادی مالکیت واقعی بیت کوین را در دست ندارد، به عنوان مثال، هیچ صندوق بازنشستگی وجود ندارد که بیت کوین را برای ده سال در اختیار داشته باشد، هنوز اینطور نیست.

خطرات صنعت کریپتو

بلفورت به غیر از بیت کوین، در مورد اینکه چگونه مردم باید از خود در برابر کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال محافظت کنند، پیشنهاد داد. در مقایسه با امور مالی سنتی، بخش دارایی های دیجیتال فاقد قوانین جامع است، که این موضوع باعث کلاه برداری از مردم می شود.

او اظهار داشت: در کریپتو، شما می توانید خرید کنید، اما هیچ افشای اطلاعاتی وجود ندارد و هر بار که افشاگری وجود ندارد، همیشه پایان بدی دارد.

او به سرمایه گذاران توصیه کرد که هنگام برخورد با یک پروژه ارز دیجیتال خاص مراقب باشند و با تیم اجرایی آن آشنا شوند. بلفورت معتقد است که یک پروتکل با مالکان ناشناس باید یک نگرانی بزرگ در نظر گرفته شود.

در نهایت، او به مردم هشدار داد که سودمندی پروژه‌ هایی را که می‌ خواهند در آن سرمایه‌ گذاری کنند بررسی کنند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال تون کوین (Toncoin) چیست؟ هر آنچه باید بدانید

در نیپوتو مارکت امکان خرید و فروش اتریوم (ETH) برای شما فراهم شده است.


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین