/ عمومی / کشف ۸۰ دستگاه رمزارز در یک دامداری متروکه

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کشف ۸۰ دستگاه رمزارز در یک دامداری متروکه

کشف ۸۰ دستگاه رمزارز در یک دامداری متروکه

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۸۰ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در یک دامداری متروکه در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران از کشف ۸۰دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در یک دامداری متروکه در شهرستان آمل خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس تخصصی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ آمل با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهمان را که در یکی از روستاهای این شهرستان بوده شناسایی کردند.

در این رابطه بخوانید‌ : سی دیفای CeDeFi چیست؟

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با هماهنگی قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر شدند و در بازدید از محل فعالیت آنان که در یک دامداری متروکه بوده، ۸۰دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بیش از ۳۲ میلیارد ریال کشف شد.
میرزایی، قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری خواهد شد.

منبع : خبر فارسی


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین