/ اخبار ارز دیجیتال / ونمو (Venmo) متعلق به پی پل معاملات ارزهای دیجیتال را آغاز می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ونمو (Venmo) متعلق به پی پل معاملات ارزهای دیجیتال را آغاز می کند

ونمو (Venmo) متعلق به پی پل معاملات ارزهای دیجیتال را آغاز می کند

ونمو (Venmo) با ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال رویکرد رقیب خود ، اپلیکیشن کش اپ (Cash App) متعلق به شرکت اسکوئر را دنبال می کند.

 

اپلیکیشن پرداخت اسکوئر معاملات بیت کوین (Bitcoin ) را در پلتفرم تلفن همراه خود طی روند صعودی بازار کریپتوکارنسی در زمستان سال 2017 آغاز کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال اتم چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 

اکنون ، شرکت پرداخت رقیب ، ونمو نیز با آغاز معاملات کریپتوکارنسی برای چهار کوین اصلی بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) ، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH) از این روند پیروی می کند.

 

این خدمات از روز سه شنبه آغاز و در چند هفته آینده به طور گسترده در دسترس قرار می گیرد و بیش از 70 میلیون مشتری ونمو قادر به خرید و فروش ، ارسال و نگهداری ارزهای دیجیتال در اپلیکیشن ونمو خواهند بود. این اقدام به کاربران امکان دسترسی به راهنماهای درون برنامه ای را می دهد تا در فضای معاملات ارز دیجیتال مشارکت کنند و آنها را تشویق می کند تا تجربیات خود را از طریق ونمو با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند.

 

کاربران ونمو قادر به خرید ارزهای دیجیتال حتی به ارزش 1 دلار خواهند بود و می توانند از موجودی ونمو ، حساب بانکی یا کارت اعتباری مرتبط برای خرید و فروش دارایی ها استفاده کنند.

 

بر اساس تحقیقات این شرکت در مورد مشتریان در سال 2020 ، بیش از 30 درصد از مشتریان ونمو در حال حاضر خرید ارز دیجیتال یا سهام را تجربه کرده اند. از این تعداد ، 20 درصد طی همه گیری ویروس کرونا اقدام به خرید کردند و این نشان می دهد که بحران سلامت عمومی و اقتصادی به طور همزمان روند دیجیتال سازی و آزمایش فناوری های جدید مالی را تسریع کرده است.

 

پشتیبانی ونمو از کریپتوکارنسی از طریق مشارکت با پکسوس تراست (Paxos Trust) ، ارائه دهنده محصولات کریپتو و سایر خدمات مرتبط با آن ، تسهیل می شود.

 

همچنین بخوانید : بلاکچین بیس چیست؟ آشنایی با شبکه لایه 2 Coinbase

کمتر از یک هفته قبل ، مدیر عامل پی پل ، دن شولمن (Dan Schulman) ، به پیشرفت هایی اشاره داشت که از زمان آغاز فعالیت این غول پرداخت در حوزه کریپتو برای اولین بار ، با عرضه خدمات ارز دیجیتال در ایالات متحده در نوامبر سال گذشته شکل گرفت. شولمن گفت كه هدف پی پل گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال برای ترکنش های روزمره و استفاده از قراردادهای هوشمند و سایر ویژگی های گسترده فناوری بلاكچین (blockchain) است. وی همچنین به هدف این شرکت برای استفاده از کریپتوکارنسی جهت دستیابی به اقتصادی فراگیرتر ، که در آن کارها بسیار متفاوت از امروز انجام خواهد شد اشاره کرد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین