/ اخبار بیت کوین / هشدار در خصوص نوسانات قیمت بیت کوین (Bitcoin) با سررسید 50 هزار قرارداد تسویه نشده آپشن بیت کوین (BTC)

4 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

هشدار در خصوص نوسانات قیمت بیت کوین (Bitcoin) با سررسید 50 هزار قرارداد تسویه نشده آپشن بیت کوین (BTC)

هشدار در خصوص نوسانات قیمت بیت کوین (Bitcoin) با سررسید 50 هزار قرارداد تسویه نشده آپشن بیت کوین (BTC)

بیت کوین (BTC) در 24 ساعت گذشته 4 درصد سقوط کرده است ، اما ممکن است این ضررها حاصل یک علت قدیمی باشد که در حال حاضر موجب نوسانات بازار و افزایش میزان فروش شده است.

 

براساس داده های منبع نظارت آنلاین (Skew) ، در تاریخ 27 مارس شاهد سررسید قراردادهای باز آپشن بیت کوین (Bitcoin) به ارزش 49400 بیت کوین (328 میلیون دلار) خواهیم بود.

در این رابطه بخوانید‌ : نحوه خرید و فروش قراردادهای آپشن بیت کوین

 

کاهش قیمت بیت کوین (BTC) پس از رد قیمت در 7 هزار دلار

ممکن است رویداد بیشترین میزان سررسید تا پایان ژوئن ، جفت(BTC/USD) را تحت فشار گذاشته باشد ، که در روز پنجشنبه رد قیمت در 7000 دلار را تجربه کرد.

 

این جفت ارزی با سقوط به 6،495 دلار ، در حال حاضر با قیمت حدودی 6،640 دلار معامله می شود ، اما تاکنون نتوانسته است مومنتوم کافی برای شکست سطح مقاومت 7000 دلاری را به دست آورد.

 

تاریخ سررسید قراردادهای باز آپشن بیت کوین (Bitcoin). منبع:  Skew / Twitter

 

همانطور که کوین تلگراف در سال گذشته به طور مکرر گزارش داد ، مدتهاست که تاریخ های سررسید معاملات آتی بیت کوین (Bitcoin) در روزهای منتهی به تسویه با عملکرد نامنظم قیمت همراه است. در ماه سپتامبر ، در یک تحقیق گفته شده كه قیمت بیت کوین (Bitcoin) در 75 درصد از مواقعی که بازار بورس شیکاگو (CME Group) برای پرداخت قراردادهای آتی خود اقدام می کند ، سقوط کرده است.

 

در سال 2020 ، توجهی به این موضوع نشد ، درعوض توجه ها بر واکنش بیت کوین (Bitcoin) به نوسانات بازارهای سنتی متمرکز شده است. نظریه دیگری نشان می دهد که کاهش ماینینگ بیت کوین (Bitcoin) نیز ممکن است به فشار قیمت منجر شود.

همچنین بخوانید : رول آپ بلاکچین چیست؟ معرفی انواع rollup ها

 

طبق آخرین آمار ، معاملات آتی (CME) در پنج روز منتهی به پنجشنبه در حدود 300 میلیون دلار بوده است.

 

ظهور مجدد “شکاف” های معاملات آتی (CME)

در همین حال ، (BTC / USD) به پر کردن شکاف های قیمتی باقی مانده بین جلسات معاملات آتی ادامه داده است ، تا این که به نظر می رسد نوسانات شدید در ماه مارس باعث مختل شدن این روند شده است.

 

قبل از سقوط قابل توجه در 12 مارس ، پس از پر کردن آخرین شکاف باقی مانده که پایین تر از قیمت نقدی آن بود ، تنها یک شکاف در حدود 11700 دلار برای بیت کوین (Bitcoin) باقی مانده بود . از آن زمان شکاف های بیشتری ایجاد شده است ، از جمله شکاف قابل توجهی بین 8،300 تا 9000 دلار.

 

شکاف ها در نمودار معاملات آتی بیت کوین در (CME) . منبع:  TradingView

 

اصولا ، چنین شکاف هایی با ترتیب غافلگیرکننده ای پر می شوند ، حتی اگر قیمت نقدی فقط چند ساعت یا حتی چند دقیقه به منطقه مورد نیاز برسد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین