/ فین تک های ارزهای دیجیتال / نظرسنجی : 26 درصد از سرمایه گذاران کریپتوی ژاپن در بازار NFT فعالیت داشتند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نظرسنجی : 26 درصد از سرمایه گذاران کریپتوی ژاپن در بازار NFT فعالیت داشتند

نظرسنجی : 26 درصد از سرمایه گذاران کریپتوی ژاپن در بازار NFT فعالیت داشتند

طبق نتایج یک نظرسنجی جدید، حداقل یک نفر از هر چهار سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال در ژاپن تجربه نگهداری توکن‌های غیرمثلی (NFT) را داشتند.

اکسچنج بزرگ ارز دیجیتال ژاپن به نام بیت بانک (BitBank) یک نظرسنجی آنلاین در مورد میزان علاقه و سرمایه گذاری کاربران کریپتوی ژاپن در بازار (NFT) انجام داده است.

با انتشار در روز پنجشنبه، بیت‌بانک اعلام کرد از 2061 کاربر ارزهای دیجیتال در بازه زمانی 26 اکتبر تا 1 نوامبر نظرسنجی کرده است. سخنگوی این شرکت گفت پاسخ دهندگان شامل مشتریان بیت بانک و همچنین دارندگان ارز دیجیتال هستند که به طور تصادفی از طریق توییتر در این نظرسنجی شرکت کرده اند.

در این رابطه بخوانید‌ : اکسی اینفینیتی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد ۲۶ درصد از سرمایه‌گذاران کریپتوی ژاپن نگهداری (NFT) را امتحان کرده اند و اکثر سرمایه‌گذاران (NFT) شامل نسل‌های جوان‌تر، بین ۲۰ تا ۴۰ سال هستند.

برای اکثر پاسخ دهندگان، دلیل اصلی نگهداری (NFT) ها مشابه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین (BTC) بوده است و قصد نگهداری طولانی مدت را داشتند. به گفته بیت بانک، حدود 60 درصد از پاسخ دهندگان گفتند (NFT) های خود را یک سرمایه گذاری بلندمدت می دانند.

بر اساس نتایج نظرسنجی، 39 درصد از دارندگان (NFT) نظرسنجی اظهار داشتند هرگز (NFT) های خود را نفروختند و از ارزش آن مطمئن نیستند، در حالی که بیش از 22 درصد از پاسخ دهندگان (NFT) های خود را نفروختند اما از ارزش آن آگاه بودند. 19 درصد دیگر از پاسخ دهندگان گفتند که از فروش (NFT) سود برده اند.

همچنین طبق این گزارش ، هنر همچنان موضوع اصلی (NFT) ها در بازار ارزهای دیجیتال ژاپن است و پس از آن بازی ها، متاورس، سرگرمی ها و ورزش ها قرار دارند.

صنعت (NFT) به طور فزاینده ای در ژاپن محبوب شده است، به طوری که اکسچنج ارز دیجیتال کوین چک (Coincheck) بازار (NFT) خود را در مارس 2021 راه اندازی کرد.

از آنجایی که ژاپن به دلیل فرهنگ تأثیرگذار خود، از جمله انیمه و مانگا، در سطح جهانی شهرت دارد، بسیاری بر این باورند که این کشور پتانسیل زیادی برای پیشرفت در حوزه (NFT) دارد. در اوایل سال جاری، مای فوجیموتو یکی از حامیان اولیه رمزارزها، که تحت عنوان میس بیت کوین (Miss Bitcoin) نیز شناخته می شود، با اکوسیستم بازی بلاک چین انجین (Enjin) برای راه اندازی یک پروژه خیریه (NFT) در ژاپن شریک شد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین