/ قانون‌گذاری / مقامات روسیه در حال بررسی آینده ارزهای دیجیتال هستند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مقامات روسیه در حال بررسی آینده ارزهای دیجیتال هستند

مقامات روسیه در حال بررسی آینده ارزهای دیجیتال هستند

یک قانونگذار ارشد اعلام کرد که مقامات روسیه در حال بررسی ممنوعیت یا به رسمیت شناختن ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین (bitcoin) هستند. آناتولی آکساکوف (Anatoly Aksakov) به رسانه های محلی گفت: مقامات در سال جدید، درباره آینده ارزهای دیجیتال به نتیجه خواهند رسید. با این حال، گزارش‌های دیگر نشان می‌دهد که بانک مرکزی روسیه با ذینفعان و مقامات مالی همکاری می‌کند تا رمزارزها را کاملا ممنوع کند. در حال حاضر در اکثر کشورها، نهادهای نظارتی و قانونگذاران، به قانونگذاری کریپتو می پردازند.

در روسیه نمی توان از بیت کوین برای پرداخت هزینه ها استفاده کرد

این اولین بار نیست که مقامات روسی، حرف های متفاوتی درباره صنعت ارزهای دیجیتال بیان می کنند. اما کاملا واضح است که نمی توان از بیت کوین برای پرداخت هزینه ها در کشور استفاده کرد. اگرچه مقامات دولتی ملزم به افشای دارایی های خود هستند، اما شهروندان از خرید یا نگهداری ارزهای دیجیتال منع نیستند.

آکساکوف، رئیس کمیته دومای دولتی در بازارهای مالی، به رسانه‌های محلی اعلام کرد:« دولت دو رویکرد کاملاً متضاد را در نظر می‌گیرد: ممنوعیت کلی یا قانونی کردن مبادلات ارزدیجیتال». این نماینده مجلس اخیرا در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که دولت باید به زودی تصمیم بگیرد. و به نظر وی، نتیجه این تصمصم گیری در اوایل سال 2022 مشخص می شود.

در این رابطه بخوانید‌ : امضای اشنور چیست؟ و چه مزایایی برای بیت کوین دارد؟

احتمالا خدمات مالیاتی فدرال، بر اکسچنج های ارزدیجیتال مالیات اعمال کند

طبق گزارش شبکه خبری اینترفکس (Interfax)، این قانونگذار گفت: «رویکرد بسیار سختی در مورد ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال، مانند خرید یا مالکیت وجود دارد. همچنین عملکرد اکسچنج های ارزدیجیتال باید برای نهاد های نظارتی کاملا قانونی، شفاف و قابل درک باشد. آکساکوف معتقد است که بهتر است خدمات مالیاتی فدرال بر اکسچنج های ارزدیجیتال، مالیات وضع کند، این موضوع نشان دهنده حمایت او از قانونی کردن اکسچنج ها است. اگرچه، در همان روزی که این قانونگذار مدعی شد دولت در حال بررسی تصمیم خود درخصوص ارزهای دیجیتال است، طبق گزارش رویترز (Reuters)، بانک مرکزی روسیه تصمیم خود را گرفته و خواهان ممنوعیت بیت کوین است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین