/ تکنولوژی بلاکچین / مشارکت کانسنسیس (ConsenSys) با شبکه خدمات مبتنی بر بلاکچین (Blockchain) چین

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مشارکت کانسنسیس (ConsenSys) با شبکه خدمات مبتنی بر بلاکچین (Blockchain) چین

مشارکت کانسنسیس (ConsenSys) با شبکه خدمات مبتنی بر بلاکچین (Blockchain) چین

کانسنسیس برای تسریع در پذیرش اپلیکیشن های اتریوم (Ethereum) در چین با شبکه خدمات مبتنی بر بلاکچین (Blockchain) این کشور همکاری کرده است.

 

این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد به عنوان بخشی از این مشارکت ، پروتکل دفتر کل توزیع شده مبتنی بر اتریوم کانسنسیس به نام (ConsenSys Quorum) در اکوسیستم (BSN) ارائه می شود.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال یونی سواپ چیست؟ و چه کاردبری دارد؟

 

این پروتکل در 80 شهر مختلف از طریق نود های عمومی (BSN) در چین در دسترس خواهد بود. چارلز دهاوسی (Charles d’Haussy) ، مدیر کانسنسیس به کوین تلگراف گفت که (ConsenSys Quorum) در تمام شهرها و استانهای بزرگ از جمله پکن ، (Xiong’an) و (Hangzhou) در دسترس خواهد بود.

 

پروتکل (GoQuorum) ، کلاینت منبع باز اتریوم (Ethereum) و بخشی از (ConsenSys Quorum) با چارچوب ها و پروتکل های موجود در (BSN) از طریق مرکز ارتباطات بین زنجیره ای (BSN) قابل تعامل خواهد بود. (BSN) همچنین از مجموعه برنامه های بلاکچین (Blockchain) کانسنسیس معروف به (ConsenSys Codefi) برخوردار است و برنامه های خود مانند (Orchestrate) ، (Workflow) و (Assets) را در بازار (BSN) عرضه می کند.

 

(BSN) از بلاکچین های بزرگ مانند اتریوم (Ethereum) ، (EOSIO) ، تزوس (Tezos) ، پولکادلت (Polkadot) و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

 

علاوه بر این ، کانسنسیس با (BSN) همکاری خواهد کرد تا برنامه های آموزشی استفاده از این پروتکل را در چین ارائه دهد. ییفان هه (Yifan He) ، مدیر اجرایی انجمن توسعه (BSN) ، گفت که (BSN) برای برنامه های آموزشی خود در سال 2021 پروتکل (Quorum) را در نظر خواهد گرفت تا “به طور قابل ملاحظه ای پذیرش فناوری بلاکچین (Blockchain) و راه حل های مبتنی بر اتریوم (Ethereum) در چین را تسریع کند.”

 

کانسنسیس توسط یکی از بنیانگذاران اتریوم (Ethereum) جوزف لوبین (Joseph Lubin) تاسیس شد و یکی از بزرگترین شرکتهای تولید محصولات نرم افزاری در بلاکچین (Blockchain) است. لوبین گفت: کانسنسیس با ورود به (BSN) قصد دارد از بازار بزرگ چین بهره ببرد.

 

همچنین بخوانید : سود باز یا اپن اینترست (open interest) در بازار آتی کریپتو چیست؟

“ما معتقدیم که پروتکل های مختلف بلاکچین (Blockchain) متن باز نیاز به همکاری دارند و با مشارکت (BSN) گام مهمی در جهت استفاده از (ConsenSys Quorum) در بسیاری از شرکت های چین که می توانند از شبکه های شفاف تجاری مشترک بهره مند شوند ، برداشته می شود.”

اکوسیستم (BSN) یک نوآوری بلاکچین (Blockchain) است که توسط دولت و توسط مرکز اطلاعات دولتی چین پشتیبانی می شود. این اکوسیستم در اواخر سال 2019 به یکی از بزرگترین اکوسیستم های بلاکچین (Blockchain) سازمانی جهان تبدیل شده است و تاکنون بیش از 2000 اپلیکیشن بلاکچین (Blockchain) را در شرکت ها و سازمان های دولتی چین راه اندازی کرده است و در سال 2021 قصد دارد با 10 پروتکل مجاز بلاکچین (Blockchain) عمومی و 30 پروتکل مجاز دیگر ادغام شود.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین