/ اخبار بیت کوین / قیمت بیت کوین(BTC) ممکن است به زیر 60.000 دلار برسد، معامله گران به زودی منتظر فرصت خرید باشند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

قیمت بیت کوین(BTC) ممکن است به زیر 60.000 دلار برسد، معامله گران به زودی منتظر فرصت خرید باشند

قیمت بیت کوین(BTC) ممکن است به زیر 60.000 دلار برسد، معامله گران به زودی منتظر فرصت خرید باشند

قیمت بیت کوین(BTC) از اوایل اکتبر شروع به افزایش کرد و سه هفته بعد، ما به بالاترین قیمت تاریخ و همچنین پولبک ناشی از مقاومت جدید رسیدیم. به نظر می رسد بیت کوین(BTC) برای جلوگیری از هر ریزشی از حمایت قاطعی برخوردار شده است و خوش بینی به این صنعت(رمزارز ها) نشان می دهد دیر یا زود، رشد جدیدی در راه است.

طی 24 ساعت گذشته، در بازار نتایج متفاوتی رقم خورده است. قیمت اتریوم(ETH) 2.69 درصد و بیت کوین(BTC) 2.2 درصد کاهش داشته است. از سوی دیگر سولانا(SOL) و ترا(Terra) تقریبا 8 درصد بهتر از بازار عمل کرده اند.

افزایش بیت کوین(BTC) به 70.000 دلار

در این رابطه بخوانید‌ : موقعیت باز (Open Position) چیست؟ و با چه ریسکی مواجه است؟

بیت کوین(BTC) باید از رشد سریع به بیش از 66.000 دلار و نزدیک به 67.000، محافظت شود. بیت کوین(BTC) خیلی سریع و غیر منتظره به بالای 66.000 دلار صعود کرد و برای حفظ و تثبیت حمایت جدیدش در 66.000 دلار که برای ماندن در این سطح به آن نیاز داشت، فرصت کمی داشت.

بیت کوین(BTC) تا بزرگ ترین سطح حمایتی خودش که 62.000 دلار است، سقوط کرد و پس از آن به 60.000 دلار، که در زمان نگارش این مقاله در این سطح معامله می شود، کاهش یافته است.

سطح مقاومت 62.000 دلار حائز اهمیت است. بیت کوین(BTC) هم اکنون باید با سطح مقاومت مهم خود در 63.500 دلار که قبلا در ماه اوریل سعی داشت از آن عبور کند، مقابله کند.

شاخص قدرت نسبی(RSI) روزانه در محدوده اشباع خرید، یک سقف ایجاد کرد. طی دوره های صعودی قبلی، شاخص قدرت نسبی، چندین بار قبل از بازگشت به منطقه بالایی رسیده است. به عنوان مثال هنگام صعود بیت کوین(BTC) در اواخر جولای، شاخص قدرت نسبی، قبل از بازگشت، شش بار به بالای 70 رسیده بود.

بیت کوین(BTC) برای ادامه رشد باید در سطوح حمایتی جدید بالاتر تثبیت شود. این امر یک شبکه ایمن ایجاد می کند تا در زمان رشد سریع قیمت، از ریزش های شدید و بیش از حد جلوگیری شود.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین