/ اخبار آلت کوین ها / علت افت قیمت سولانا، کاردانو و الگورند چه بود؟

زمان مطالعه : 5 دقیقه

علت افت قیمت سولانا، کاردانو و الگورند چه بود؟

علت افت قیمت سولانا، کاردانو و الگورند چه بود؟

بازار کریپتو نوسانات زیادی را تجربه کرده است. به خصوص، تعداد کمی از پروژه ها در این فضا توانسته اند رشد قابل توجهی را تجربه کنند. شایان ذکر است که کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و الگورند (ALGO) تنها در یک سال بیش از 500 درصد صعود کرده اند. بیشترین صعود در دو یا سه فصل اول سال مشاهده شده است. نیمه دوم سال برای هر سه پروژه واقعا سخت بود، با این حال هنوز مشخص نیست که چرا قیمت آنها هنوز پایین است.

کاردانو

قیمت کاردانو که بیش از 1000 درصد رشد را تنها در دو چرخه صعودی به دست آورده است، برای به دست آوردن مجدد مومنتوم بسیار سخت تلاش کرد اما از اواسط اکتبر تا کنون نتوانسته به آن دست یابد. به خصوص در سه ماهه چهارم سال، کسی واقعا نمی تواند درک کند که دقیقا چه مشکلی در بازار کاردانو وجود دارد.

در این رابطه بخوانید‌ : استاندارد ERC-1155 چیست؟ و چگونه کار میکند؟

تمام معیارهای مرتبط مانند تراکنش های درون زنجیره ای، دستیابی آدرس های فعال به بالاترین حد تاریخی، توکن های NFT و اسکریپت های قرارداد هوشمند رشد فوق العاده ای را تجربه کردند. از سوی دیگر، این شبکه اخیرا 20 میلیون تراکنش انجام داده و تعداد والت های سهامگذاری آن به 1 میلیون رسیده است. با این حال، این رمزارز نتوانست مومنتوم صعودی کسب کند و جامعه آن صبر خود را از دست داده است.

با این حال، قیمت کاردانو در چند ماه گذشته در روند نزولی قرار دارد و حمایت اصلی آن حدود 1.17 دلار می باشد. اگر این یک اصلاح عمیق باشد، این آلتکوین در چرخه صعودی برای دستیابی به بالاترین قیمت قبلی یعنی 2.4 دلار آماده است.

الگورند

این پروتکل از نظر بنیادی به دستاوردهای بزرگی رسیده است، اما این نتایج تاثیری بر عملکرد قیمت نداشته. اکوسیستم الگورند توسعه های بیشتری داشته و صعود سالیانه 4300 درصدی را تجربه کرده است. علاوه بر این، از لحاظ ایجاد توکن حاکمیتی و نوآوری‌ ها با همکاری‌ های پیشگامانه بسیار خوب عمل کرده است.

یکی از طرفداران فضای کریپتو معتقد است که الگورند شایسته داشتن حجم معاملاتی برابر با کاردانو است. در حالیکه او دیدگاه خود در خصوص چگونگی سودآوری و افزایش قیمت کاردانو در آینده را توضیح داد، تاکید کرد که الگورند به همان اندازه ارزش سرمایه گذاری را دارد. با این حال، چیزی که معامله گران را سردرگم کرده این است که چگونه این اکوسیستم با وجود این نقاط قوت نتوانست به رشد مورد انتظار دست یابد.

در حال حاضر الگورند با قیمت 1.47 دلار معامله می شود و از آنجاییکه روند آن نزولی است پایینترین قیمت برای آزمایش مجدد 1.14 دلار خواهد بود. پس از تایید شکست، این دارایی در یک روند صعودی به راحتی به بالای 2 دلار می رسد.

سولانا

قیمت سولانا در سال جاری از 2 دلار به 260 دلار رسید. با این حال، شکست پلتفرم در مدیریت قطعی شبکه تاثیر منفی داشته است. روز گذشته کاربران برای دومین بار هنگام انجام تراکنش، یک باگ گزارش کردند.

به دلیل ازدحام شبکه در روز جمعه، این بلاکچین (blockchain) قدرتمند شاهد کاهش 50 درصدی تراکنش ها در هر ثانیه بود. قیمت سولانا به دلیل نقص شبکه به 168.62 دلار کاهش یافت و در 24 ساعت بیش از 12 درصد ریزش داشت. این شبکه 25 درصد از سود خود در رالی صعودی سپتامبر را از دست داده است.

قیمت سولانا پس از حل سریع نقص ایجاد شده، نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد و اکنون 169 دلار است و در سیکل صعودی بعدی می تواند به بالای 225 دلار صعود کند.

در مجموع، کاردانو، الگوراند و سولانا پروژه‌ های بزرگی هستند ، اما در جایگاهی که شایسته آن هستند، قرار ندارند. با این حال، چرخه صعودی بعدی به تمام ابهامات ذهنی معامله گران و طرفداران این توکن ها پاسخ می دهد.

همچنین بخوانید : شبکه آربیتروم چیست؟ معرفی توکن ARB

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین