/ فین تک های ارزهای دیجیتال / صد درصد آدرس های چین لینک (Chainlink) در حال حاضر در سود هستند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

صد درصد آدرس های چین لینک (Chainlink) در حال حاضر در سود هستند

صد درصد آدرس های چین لینک (Chainlink) در حال حاضر در سود هستند

جهش صعودی چین لینک (Chainlink) وضعیت غیر عادی را ایجاد کرده است و در حال حاضر کل عرضه آن مطابق داده های شرکت تحقیقاتی (IntoTheBlock) در سود است.

 

این شاخص به سادگی بیانگر مقایسه ای بین قیمت فعلی دارایی و قیمت خرید آن است. اگر قیمت فعلی بالاتر باشد ، “در سود” است ، اگر پایین تر باشد ، “از سود” خارج است ، و اگر یکسان باشد ، “سر به سر” است.

در این رابطه بخوانید‌ : اکسی اینفینیتی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

وضعیت سوددهی عرضه چین لینک. منبع:  IntoTheBlock.

 

وضعیت سوددهی لایت کوین (Litecoin) در حال حاضر 47 درصد و بیت کوین  (Bitcoin) نیز90 درصد است

طبق گزارش شرکت تحقیقاتی (IntoTheBlock) ، در حال حاضر ، کل توکن های لینک (LINK)  “در سود” هستند. برای مقایسه ، در حال حاضر حدود 90 درصد از عرضه بیت کوین (BTC) و تنها 47 درصد از عرضه لایت کوین Litecoin ((LTC در وضعیت سوددهی قرار دارند.

 

سؤال این است که چطور ممکن است که 100 درصد آدرس ها همزمان “در وضعیت سوددهی” قرار گیرند؟ این برای هر دارایی دیگری بسیار غیرمعمول است و تنها با افزایش سهمی وار دارایی تا حدی توضیح داده می شود. هر معامله به یک خریدار و یک فروشنده نیاز دارد ، بنابراین برخی از آدرس ها باید “در وضعیت سر به سر” قرار داشته باشند.

 

مدیرعامل اجرایی و بنیانگذار (IntoTheBlock) ، آلفردو تررو (Alfredo Terrero) توضیح داد:

 

“از آنجا که لینک (LINK) به اوج قیمتی خود رسیده است ، تعداد بسیار کمی از کاربران در هنگام سود اقدام به خرید کرده اند ، یعنی در هنگام اوج تاریخی قیمت. این آدرس ها معمولاً در اکسچنج ها هستند و از نظر آماری قابل توجه نیستند ، بنابراین در اندیکاتور نشان داده نمی شوند. ”

همچنین بخوانید : تفاوت صرافی های متمرکز (CEX) و صرافی های غیرمتمرکز (DEX) ارز دیجیتال در چیست؟

 

توضیح جهش صعودی چین لینک (Chainlink) ساده تر است. چین لینک (Chainlink) پس از عقد قراردادهای همکاری کلیدی و استفاده در پلتفرم های مختلف ، جهش قابل توجهی داشته است. همچنین ، این پروژه به تازگی اعلام کرد برنامه ای برای اعطای پاداش راه اندازی کرده است که به پروژه های حوزه قراردادهای هوشمند که به “شکل غالب توافق دیجیتال” تبدیل می شوند ، کمک مالی می کند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین