/ عمومی / شهردار جدید نیویورک: ارزدیجیتال باید در مدارس آموزش داده شود

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شهردار جدید نیویورک: ارزدیجیتال باید در مدارس آموزش داده شود

شهردار جدید نیویورک: ارزدیجیتال باید در مدارس آموزش داده شود

اریک آدامز (Eric Adams)، شهردار جدید نیویورک معتقد است مدارس باید دانش آموزان را برای دنیای ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال آماده کنند.

به نظر می رسد اریک آدامز، شهردار منتخب نیویورک بر موضع خود در حمایت از ارزهای دیجیتال تاکید کرده و گفت مدارس باید آموزش ارزهای دیجیتال را در برنامه های درسی خود بگنجانند.

آدامز طی مصاحبه ای در 7 نوامبر با شبکه سی ان ان (CNN)، ارز دیجیتال را به عنوان «روشی جدید برای پرداخت هزینه کالا و خدمات در سراسر جهان» توصیف کرد و از مدارس خواست تا دانش آموزان را با فناوری بلاک چین (blockchain) و دارایی های دیجیتال برای «شیوه جدید تفکر» آماده کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : متادیتا (metadata) در تراکنش های بلاک چین چیست؟

آدامز همچنین بر اساس تجربه شخصی خود، به آگاهی کم از ارزدیجیتال در میان رای دهندگان جوان خود اشاره کرد. این دموکرات 61 ساله گفت: «وقتی در مورد بلاک چین و بیت کوین (Bitcoins) صحبت کردم، جوانان از من پرسیدند: این ها چه هستند؟»

او همچنین به برنامه‌هایی برای تشویق کسب‌وکارهای نیویورکی برای پذیرش بیت‌کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال به‌عنوان روشی برای پرداخت اشاره کرد و گفت که «با دقت عمل می‌کند» و «آن را درست انجام می‌دهد». شهردار منتخب افزود که نیویورک باید «مرکز نوآوری» باقی بماند، مهم نیست که این نوآوری چیست.

نظرات آدامز با واکنش‌های متفاوتی از سوی جامعه ارزهای دیجیتال، در رسانه‌های اجتماعی مواجه شده است.

کاربری به نام نیمادوس (nimadows)، اظهار داشت مطالعات ارزهای دیجیتال «باید» در برنامه های درسی مدارس گنجانده شود و اظهار داشت سرمایه گذاران جدید باید قبل از جسارت بخرج دادن در بازارهای دارایی دیجیتال با «ذهن باز و دانش کافی» مجهز شوند.

برخی نیز این پیشنهاد را مورد انتقاد قرار دادند و یک کاربر شناخته شده توییتر ارزهای دیجیتال را «دارایی سفته بازی» توصیف کرد. همچنین افزود مدارس باید ابتدا بر روی «تدریس ریاضیات، تاریخ، علوم، زبان و مفاهیم واقعی مالی تمرکز کنند.»

کاربر توییتر به نام «اونلی اپریمیت» (OnlyAPrimate)، با استناد به انتقادات اخیر آدامز توسط جیسون فورمن(Jason Furman)، اقتصاددان هاروارد، تشویق های اخیر شهردار منتخب درباره دارایی های دیجیتال با توجه به قصد آدامز برای دریافت سه چک اول حقوق خود معادل بیت کوین را «فریب» توصیف کرد.

او توییت کرد: «من واقعا اریک آدامز را دوست دارم، اما فکر نمی‌کنم شرح وظایف شغلی او شامل ارز دیجیتال باشد، که بخواهد پولی بابت آن دریافت کند. به نظر می‌رسد فریب است.»

برنامه کاری شهردار آینده، شامل تبدیل این شهر به کانون ارزدیجیتال ایالات متحده است. آدامز همچنین در مصاحبه ای با رادیو بلومبرگ (Bloomberg Radio) در روز چهارشنبه گفت قصد دارد راه اندازی یک ارز دیجیتال شهری در نیویورک مشابه میامی کوین (MiamiCoin) را بررسی کند.

نیویورک اولین شهر در ایالات متحده نخواهد بود که برنامه مطالعاتی شامل ارزدیجیتال را اجرا می کند. در ماه مارس سال جاری، مجلس نمایندگان جورجیا لایحه‌ای را تصویب کرد که در آن از مقامات آموزش و پرورش ایالتی خواسته شد تا برنامه سواد مالی از جمله ارزدیجیتال را در دبیرستان‌ها اجرا کنند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 

همچنین بخوانید : الگوی سر و شانه ها چیست و چگونه میتوان آن را شناسایی کرد؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین