/ فین تک های ارزهای دیجیتال / ستاره فوتبال تام بریدی (Tom Brady) پلتفرم (NFT) خود را راه اندازی می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ستاره فوتبال تام بریدی (Tom Brady) پلتفرم (NFT) خود را راه اندازی می کند

ستاره فوتبال تام بریدی (Tom Brady) پلتفرم (NFT) خود را راه اندازی می کند

تام بریدی که شش بار قهرمان مسابقات سوپربول شده با راه اندازی پلتفرم (NFT) خود از روند پیشرفت صنعت توکن های غیر قابل تعویض حمایت می کند.

 

نماینده بریدی روز سه شنبه به CNN گفت که پلتفرم جدید (Autograph) نامیده می شود و برخی از بزرگترین شخصیت ها در حوزه ورزش، سرگرمی، مد و فرهنگ پاپ را هدف قرار می دهد و یک ابزار برای کلکسیون های دیجیتال منحصر به فرد ارائه می دهد. انتظار می رود این پلتفرم در بهار سال جاری راه اندازی شود.

در این رابطه بخوانید‌ : میپل فایننس چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

 

مدیر عامل (Autograph) گفت که این پلتفرم از طریق “برخی نام های نمادین و برترین برندهای تجاری جهان و هنرمندان دیجیتال” موجب جذب هواداران جدیدی به این حوزه می شود.

 

بریدی و کارآفرین برجسته ریچارد روزنبلت (Richard Rosenblatt) مدیریت این پلتفرم را به عهده خواهند گرفت. به گزارش وب سایت شرکت، مدیر عامل شرکت لاینزگیت (Lionsgate) جون فلتمیر (Jon Feltheimer)، مدیر عامل شرکت لایونیشن (Live Nation) مایکل رپینو (Michael Rapino) ، بنیانگذاران درفتکینگز (DraftKings ) و مدیر بخش تبلیغاتی اسپاتیفای نیز به عنوان مشاوران و مدیران دیگر این شرکت فعالیت خواهند کرد.

 

توکن های (NFT) بخش های منحصر به فرد از محتوای دیجیتال به صورت آنلاین مبتنی بر بلاکچین (Blockchain) هستند که تکنولوژی مبنای کریپتوکارنسی هایی مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) است. دارایی های دیجیتال جدید از نظر بسیاری از افراد ، راهی برای تضمین کمیابی دیجیتال هستند.

 

تعداد زیادی پلتفرم و بازار های (NFT) وجود دارد که به طرفداران اجازه فروش و خرید (NFT) ها را می دهد از جمله پلتفرم برادران وینکلواس به نام  (Nifty) . با محبوبیت روزافزون (NFT) ها ، شرکت های کریپتوی جهان در صدد ایجاد پلتفرم های (NFT) خود برای رفع تقاضای افزایش یافته اند.

 

برخی از آخرین شرکت ها که وارد حوزه (NFT) شدند عبارتند از بزرگترین اکسچنج کریپتوی هند به نام وزیرایکس (WazirX) ، ارائه دهنده خدمات کیف پول لجر (Ledger) و اکسچنج کریپتوکارنسی (Crypto.com).

 

همچنین بخوانید : استیکینگ چیست؟ و چگونه پاداش آن محاسبه میشود؟ (Staking)

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید