/ اخبار بیت کوین / رکود جدید بیت کوین (Bitcoin)؛ حفظ سطح بالاتر از 10000 دلار طی 100 روز

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

رکود جدید بیت کوین (Bitcoin)؛ حفظ سطح بالاتر از 10000 دلار طی 100 روز

رکود جدید بیت کوین (Bitcoin)؛ حفظ سطح بالاتر از 10000 دلار طی 100 روز

داده های تاریخی نشان می دهد که رکورد جدید قیمت بیت کوین (BTC) در روز انتخابات ایالات متحده به این معنی است که 100000 دلار اکنون می تواند یک هدف قیمتی را تشکیل دهد.

 

همزمان با پایان رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در 3 نوامبر ، بیت کوین (BTC) رسماً رکورد جدیدی را شکست و جفت (BTC / USD) به مدت 100 روز بالای 10000 دلار باقی ماند. پیش بینی می شود جهش های چشمگیری در راه باشد.

در این رابطه بخوانید‌ : ری استیکینگ (restaking) چیست؟ چگونه می توان اتریوم را برای افزایش پاداش ری استیک کرد؟

 

این موفقیت فقط یک رکورد قیمت بالای 10،000 دلار نیست. طبق داده های قبلی ، هنگامی که بیت کوین (Bitcoin) به مدت 100 روز بالاتر از این سطح قابل توجه معامله شود ، (BTC / USD) به سرعت و به شدت افزایش می یابد.

 

همانطور که هفته گذشته کوین تلگراف گزارش داد ، مدت زمان این روند بسته به سطح قیمت متفاوت است ، اما نتیجه مشابه است ، جهش های چشمگیر.

 

پلن بی تحلیلگر مطرح با اشاره به قدرت روند افزایش بیت کوین (Bitcoin) خاطرنشان کرد که میانگین متحرک 200 هفته ای آزمایش نشده بیت کوین (Bitcoin) برای اولین بار از 7000 دلار فراتر رفته است.

 

در صورت تکرار الگوهای تاریخی ، بیت کوین (Bitcoin) اکنون می تواند هرچه به هالوینگ بعدی خود در سال 2024 نزدیک می شود ، نسبت به میانگین متحرک 200هفته ای افزایش یابد.

قیمت بیت کوین در مقابل میانگین متحرک 200 هفته ای آن. منبع: پلن بی / توییتر

 

همچنین بخوانید : تفاوت توکن های کاربردی (Utility tokens) با توکن های سهمی (equity tokens) چیست؟

در مورد مبحث تکرار تاریخ ، یک تحلیلگر مشهور پیش بینی کرده است که بیت کوین (Bitcoin) در سال آینده اگر روند تاریخی خود را تکرار کند ، می تواند روند صعودی “پارابولیکی” را تجربه کند.

 

مایک مک گلون (Mike McGlone) استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence) ، با انتشار توییتی در تاریخ 4 نوامبر اظهار داشت سال آینده برای بیت کوین (BTC) بیش از حد صعودی خواهد بود.

 

دلیل او ، توازن میان عرضه و تقاضا است ، عرضه بیت کوین (Bitcoin) در اواخر ماه می به نصف کاهش یافت ، در حالی که تقاضای خریدار برای کوین های جدید در حال افزایش است.

 

وی افزود: “اگر الگوهای قبلی دوباره تکرار شوند ، بیت کوین (Bitcoin) ممکن است روند صعودی پارابولیک مانند سال 2013 و 2017 را تکرار کند.”

 

“ثبت سقف های قیمتی جدید احتمالا هدف بعدی خواهد بود و دیر یا زود اتفاق می افتد مگر اینکه چیزی که ما پیش بینی نمی کنیم ، روند پذیرش و تقاضای بیشتر در مقابل عرضه محدود را افزایش دهد.”

نمودار مقایسه عرضه و تقاضای بیت کوین. منبع: مایک مک گلون / توییتر

مک گلون احتمالاً به خرید اخیر شرکت ها و وعده به کاربران پی پل برای استفاده از بیت کوین (Bitcoin) و سایر کریپتوکارنسی ها از سال آینده در این پلتفرم اشاره داشت.

 

در همین حین ، حامیان اصلی بیت کوین (Bitcoin) مانند شرکت بزرگ مدیریت دارایی گری اسکیل (Grayscale) و شبکه پرداخت اسکوئر (Square) همچنان در سال 2020 به سرمایه گذاری های خود در بازار بیت کوین (Bitcoin) ادامه می دهند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید