/ عمومی / روند ارزهای دیجیتال در سال 2022 دیوانه کننده خواهند بود! دیفای ، NFT ها، استیبل کوین ها و موارد دیگر به پذیرش عمومی می رسند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

روند ارزهای دیجیتال در سال 2022 دیوانه کننده خواهند بود! دیفای ، NFT ها، استیبل کوین ها و موارد دیگر به پذیرش عمومی می رسند

روند ارزهای دیجیتال در سال 2022 دیوانه کننده خواهند بود! دیفای ، NFT ها، استیبل کوین ها و موارد دیگر به پذیرش عمومی می رسند

سال 2021، سال مهمی برای ارزهای دیجیتال بود. علیرغم چالش‌ های متعدد مانند کرونا، تورم، شکایت‌ ها و قانونگذاری در طول سال، بازار کریپتو در برابر همه آنها مصون ماند. به علاوه، این مشکلات باعث ایجاد تحولات دیجیتال شد و بخش‌ های متعددی مانند دیفای (DeFi)، بازی ها، توکن های NFT و متاورس (Metaverse) به شکوفایی خود ادامه دادند، اگرچه هنوز در مرحله ابتدایی توسعه هستند.

اکنون زمان آن است که به آینده نگاه کنیم، زیرا تنها چند هفته تا آغاز سال 2022 باقی مانده است. در حالیکه یکی از مباحث داغ سال 2021 توکن های NFT بود، اکنون با سرعت زیادی در آستانه یک گسترش عظیم در سال 2022 می باشند. از سوی دیگر بیت‌ کوین (BTC) و اتریوم (ETH) از نظر پذیرش سازمانی پیشرفتی باورنکردنی داشته‌ اند و سال 2022 سال بزرگی برایشان خواهد بود. وب تری (Web 3.0)، رشد استیبل کوین ها و پروتکل‌ های مبتنی بر داده قصد دارند در سال جدید کنترل بازار را در دست بگیرند.

موضوعات برتر ارزهای دیجیتال در سال 2022

در این رابطه بخوانید‌ : بهترین ابزارها برای ترید ارزدیجیتال در سال ۲۰۲۴

1- توکن های NFT رشد سریعی دارند:

توکن‌ های غیر مثلی اقتصاد کاملا جدیدی را برای فضای کریپتو ایجاد کرده‌ اند. این توکن ها در ابتدا به عنوان یک مسئله گذرا در نظر گرفته شدند و سپس بازارهای NFT مانند اوپن سی (Opensea) و مینتیبل (Mintable)، پلتفرم های بازی مانند اکسی اینفینیتی (AXIS) و آثار هنری مانند کریپتو پانکز (CryptoPunks) به تدریج رونق گرفتند. اکنون، این پلتفرم‌ ها شامل گروهی از سازندگان، معامله‌ گران و ارائه‌دهندگان خدمات هستند.

گزارش اخیر مساری (Messari) مجموع فروش بیش از 15 میلیارد دلاری را در بخش های مختلف مانند بازی، PFP (عکس های پروفایل)، ورزش و کلکسیون ها تایید می کند و اتریوم با افزایش قابلیت همکاری خود، پیشتاز است.

2. ایجاد راهی برای صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین و اتریوم:

دنیای کریپتو قبل از سال جدید مشتاقانه منتظر صندوق های قابل معامله در بورس بوده است. ایجاد صندوق های ETF و بسیاری دیگر از ابزارهای مالی سنتی باعث افزایش سرمایه گذاری در بیت کوین و اتریوم خواهد شد. از آنجایی که پذیرش بیت کوین در اوج خود است، ارزش بازاری آن از ارزش بازاری اپل (2.7 تریلیون دلار)، گوگل (1.9 تریلیون دلار) و مایکروسافت (2.5 تریلیون دلار) در سال جدید پیشی خواهد گرفت.

3. دیفای به دنبال استفاده از اینترنت 5G

دیفای می خواهد امور مالی سنتی را به کل تغییر دهد. معامله گران می توانند وام بدهند و یا وام بگیرند و پاداش های بهتری نسبت به خدمات مالی سنتی کسب کنند. دیفای برای اطمینان از اتصال پرسرعت، اینترنت خود را به 5G تغییر می‌ دهد و نیاز به قرار دادن سرور در اکسچنج های ارزهای دیجیتال را از بین می‌ برد. آوه (AAVE)، ترا (LUNA) و رمپ (RAMP) توجه زیادی را به خود جلب می کنند.

4. اکوسیستم استیبل کوین برای کاهش ریسک نوسانات:

استیبل کوین‌ ها در دنیای کریپتو برجسته هستند زیرا در مقابل دارایی‌ های پر نوسان مانند بیت کوین و اتریوم پناهگاهی امن می باشند. استیبل کوین‌ ها با ارزش بازاری 76.479 میلیارد دلاری تتر (USDT)، بیشترین ارزش بازاری را دارند. این اکوسیستم بیشتر به عنوان یک مسیر برای خدمات دیفای عمل می کند که در آن کاربران مجاز به خرید، قرض دادن و دریافت جوایز بزرگ هستند. از این رو، انتظار رشد گسترده ای در اکوسیستم استیبل کوین‌ ها وجود دارد.

5. انتظار می رود پروتکل های داده محور به پذیرش عمومی برسند :

خطرات عمده موجود در داده های بزرگ را می توان به مسائل امنیتی و اخلاقی اختصاص داد. پروژه‌ های نوآورانه رمزارز مانند گراف (The Graph) و اوشن پروتکل (Ocean Protocol) به سرعت به جریان اصلی در بازار تبدیل می‌ شوند.

همچنین بخوانید : حمله آیس فیشینگ چیست؟ و چگونه میتوان از آن در امان ماند؟

در مجموع، سال 2022 تحولات عظیمی به همراه خواهد داشت. توکن های NFT، صندوق های ETF، دیفای و استیبل کوین ها به سطح جدیدی تکامل می یابند. به طور کلی، احتمالا در سال جدید فضای ارزهای دیجیتال به پذیرش عمومی خواهد رسید.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین