/ اخبار بیت کوین / در قسمت جدید سریال سیمپسون ها قیمت بیت کوین (BTC) بی نهایت نشان داده شد

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

در قسمت جدید سریال سیمپسون ها قیمت بیت کوین (BTC) بی نهایت نشان داده شد

در قسمت جدید سریال سیمپسون ها قیمت بیت کوین (BTC) بی نهایت نشان داده شد

سریال سیمپسون ها ، یکی از محبوب ترین کمدی های تاریخ تلویزیون ، پیش بینی خوشبینانه ای را در خصوص قیمت بیت کوین (Bitcoin) نشان داده است.

 

در قسمت 18 فصل 32 این سریال در روز یکشنبه که برگر کینگز “Burger Kings” نام داشت ، شخصیت ها وارد بازار مالی سهام یک زنجیره برگر جدید می شوند که توسط میلیاردر شهر ، مونتگومری برنز ایجاد شده است. برنز تعداد زیادی همبرگر می خورد و تا حد مرگ پیش می رود پس از آن این ایده به ذهنش می رسد که با فروش همبرگرهای گیاهی که عمر افراد را زیاد می کند به کسب و کارش رونق دهد. مارج نیز در حال بررسی سود خود در قسمتی از “پول دیوانه” است قیمت بیت کوین (BTC) در کنار یک نماد سبز بی نهایت نشان داده می شود.

در این رابطه بخوانید‌ : تفاوت ETFهای بیت کوین با ETF های طلا در چیست؟

 

همچنین در این قسمت پیش بینی شد ارزش سهام گیم استاپ (GameStop) ابتدا به 1 تریلیون دلار می رسد و پس از آن از 2 تریلیون دلار فراتر می رود.

این اولین بار نیست که به ارزهای دیجیتال در سریال مشهوری اشاره می شود. در سال 2020 ، جیم پارسونز (Jim Parsons) نیز در سریال تئوری بیگ بنگ به عنوان یک ستاره مهمان برای توضیح ارزهای دیجیتال و نحوه عملکرد دفتر کل توزیع شده ظاهر شد. این بازیگر از ارز دیجیتال به عنوان “پول نقد آینده” یاد کرد.

 

برخی ممکن است اشاره به بیت کوین (Bitcoin) در این سریال را سیگنالی صعودی تعبیر کنند. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین (Bitcoin) روز سه شنبه از 63،000 دلار عبور کرد ، برای تحقق پیش بینی سیمپسون ها فقط به افزایش بی نهایت درصدی نیاز دارد. سیمپسونها بارها آینده را پیش بینی کرده اند مانند ریاست جمهوری دونالد ترامپ ، نتیجه سه مسابقه سوپربول و نوآوری های مختلف در فناوری مانند چت ویدیویی ، ساعت های هوشمند و اصلاح خودکار.

 

پیش بینی های صعودی بسیاری نیز در هفته های اخیر منتشر شده است. ماه گذشته ، مدیر عامل اکسچنج کراکن (Kraken) ، جسی پاول (Jesse Powell) گفت که قیمت بیت کوین (Bitcoin) به بی نهایت و در دهه آینده به یک میلیون دلار می رسد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : آلت لیر چیست؟معرفی پلتفرم AltLayer و توکن ALT


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید