/ قانون‌گذاری / حمایت پت تومی سناتور آمریکایی از دلار دیجیتال؛ جروم پاول مجددا رئیس فدرال رزرو شد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

حمایت پت تومی سناتور آمریکایی از دلار دیجیتال؛ جروم پاول مجددا رئیس فدرال رزرو شد

حمایت پت تومی سناتور آمریکایی از دلار دیجیتال؛ جروم پاول مجددا رئیس فدرال رزرو شد

پت تومی، سناتور پنسیلوانیا، یکی از قانونگذارانی که از اصلاح قانون زیرساخت که اخیرا تصویب شده حمایت کرد، گفت که ایالات متحده باید در پذیرش ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در جهان پیشرو باشد.

تومی در مصاحبه روز سه‌ شنبه با دیوید وستین (David Westin) از بلومبرگ (Bloomberg) گفت که دلار آمریکا باید پیچیده‌ ترین قابلیت‌ ها را در بین تمام ارزهای جهان داشته باشد، زیرا این کشور می‌ تواند از دلار دیجیتال بهره ببرد.

با این حال، این سناتور گفت که عرضه ارز دیجیتال بانک مرکزی ایالات متحده نباید به فدرال رزرو به عنوان یک بانک سنتی برای حساب های خرد متکی باشد و به مسائل مربوط به حریم خصوصی اشاره کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : امضای اشنور چیست؟ و چه مزایایی برای بیت کوین دارد؟

تومی گفت: من فکر می‌ کنم داشتن یک دلار توکنیزه شده که قابلیت معامله همتا به همتا را دارد و در بستری باشد که در آن توسعه‌ دهندگان می‌ توانند محصولات و خدمات جدید را ایجاد و توسعه دهند، ایده مناسبی باشد.

وی افزود که به نامزدی جروم پاول (Jerome Powell) به عنوان رئیس فدرال رزرو برای دومین بار رای مثبت خواهد داد. تومی به نقش پاول در تثبیت بازارهای مالی ایالات متحده در ماه‌ های اولیه همه‌ گیری کرونا اشاره کرد.

تومی، یکی از پنجاه قانونگذار جمهوری خواه است که در حال حاضر در سنا خدمت می کند و از نامزدی پاول توسط جو بایدن حمایت می کند. از آنچاییکه که سیاست دو حزبی در هر قانون ارائه شده در ایالات متحده نقش دارد و حزب دموکرات هر بخش از کنگره را با اکثریت اندکی کنترل می کند، هر رای در مورد تصویب سیاست ها مهم است.

تومی در تلاش برای اصلاح برخی از مفاد قانون زیرساخت اخیرا تصویب شده بود تا این قانون برای توسعه دهندگان، ماینرها و سایرین در فضای کریپتو اعمال نشود. این لایحه در نهایت هم در سنا و هم مجلس نمایندگان امریکا بدون هیچ گونه اشاره ای به رمزارز ها به تصویب رسید اما قانونگذاران، روز پنجشنبه قانونی را برای اصلاح الزامات گزارش مالیاتی آن ارائه کردند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین