/ اخبار آلت کوین ها / تنها 59 درصد از عرضه اولیه شیبا هنوز در گردش است

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تنها 59 درصد از عرضه اولیه شیبا هنوز در گردش است

تنها 59 درصد از عرضه اولیه شیبا هنوز در گردش است

بیش از 41 درصد از کل عرضه ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu)، تا کنون سوزانده شده است و جامعه شیبا طرح های جدیدی برای سوزاندن شیبا و کاهش عرضه در گردش آن ارائه می دهد.

طبق داده‌های پلتفرم شیب برن (Shibburn)، از زمان راه‌اندازی این ارز دیجیتال در مجموع ۴۱۰.۲۹ تریلیون شیبا سوزانده شده است. شیبا اینو مجموعاً یک کوادریلیون توکن دارد، اما 50٪ از آنها در یک قرارداد هوشمند برای تامین نقدینگی در اکسچنج غیرمتمرکز یونی سوآپ (Uniswap) قفل شده بودند، در حالی که نیمی دیگر به ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم ارسال شد.

بوترین مقدار زیادی از شیبا (در آن زمان یک میلیارد دلار)، را دریافت کرد و آن را به همراه مقادیر قابل توجهی از دارایی های دیگری از جمله دوج ایلان مارس (Dogelon Mars) به صندوق امداد رمزارز کوید (COVID) هند اهدا کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : شبکه بلاکچینی Modular چیست؟

بنیانگذار اتریوم سپس حدود 90 درصد از توکن‌های شیبای دریافتی، را در یک تراکنش سوزاند و بیش از 410 تریلیون شیبا را از گردش خارج کرد. از زمان تراکنش بوترین، جامعه درگیر طرح های جدیدی برای سوزاندن توکن ها شده است، از جمله سوزاندن توکن ها بر اساس بازدید از یک لیست موزیک.

سوزاندن توکن ها به طور دائم آنها را از گردش خارج می کند و منجر به کمیابی توکن های باقی مانده می شود. این امر با ارسال توکن به کیف پول های مخصوص و غیر قابل دسترس انجام شد، به این معنی که وجوه برای همیشه در آنها قفل می ماند.

با این حال، سرعت سوزاندن شیبا اینو به طور قابل توجهی کاهش یافته است و داده ها نشان می دهد در پلتفرم ویندر (Winder) تنها حدود 2 میلیارد توکن سوزانده شده است. این حجم توکن سوزی ناشی از طرح های سوزاندن جدیدی است که می توان آنها را افزایش داد.

قیمت ابن ارزدیجیتال در اوایل سال جاری، طی هیجانات معامله گران خرد ، افزایش یافت و به بالای 0.0008 دلار در هر توکن رسید. در حال حاضر با کاهش قیمت ، شیبا با 0.00042 دلار معامله می شود، اگرچه در شش ماه گذشته همچنان بیش از 400 درصد افزایش یافته است.

شیبا اخیراً در اکسچنج محبوب ارزدیجیتال کراکن (Kraken) فهرست شده است، در حالی که پلتفرم نیواگ (Newegg) نیز پرداخت با شیبا را می پذیرد. فهرست شدن شیبا در کراکن شرکت خدمات بهداشتی کانادایی (Ask The Doctor)، را قادر ساخت تا 1.5 میلیون دلار شیبا به ترازنامه خود اضافه کند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین