/ عمومی / تحلیلگر برجسته کره جنوبی معتقد است کریپتوکارنسی یک دارایی پناهگاه امن با عملکرد ضعیف است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تحلیلگر برجسته کره جنوبی معتقد است کریپتوکارنسی یک دارایی پناهگاه امن با عملکرد ضعیف است

تحلیلگر برجسته کره جنوبی معتقد است کریپتوکارنسی یک دارایی پناهگاه امن با عملکرد ضعیف است

یکی از اساتید برجسته دانشگاه هونگیک (Hongik) در کره جنوبی در تاریخ 11 ژوئن از طریق رسانه های محلی اعلام کرد که ارزهای دیجیتال از رکود بازار طی همه گیری کرونا ویروس در امان نیستند.

 

طبق گزارش (The Scoop) ، پروفسور هونگ کی هون (Hong Ki-hoon) از دانشگاه هونگیک اظهار داشت کریپتوکارنسی هایی مانند بیت کوین (BTC) نباید به عنوان “دارایی های پناهگاه امن” در سطح طلا ، دلار یا حتی اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده در نظر گرفته شوند. با این وجود ، وی این موضوع را انکار نکرده است که عدم ثبات در بازارهای مالی باعث می شود سرمایه بیشتری وارد بازار ارزهای دیجیتال شود.

در این رابطه بخوانید‌ : شبکه لایه 2 بیت کوین چیست؟

 

کریپتوکارنسی ها از تاثیرات اقتصادی همه گیری ویروس در امان نیستند

هونگ ، از بخش مدیریت بازرگانی دانشگاه هونگیک ، اظهار داشت :

 

“یک دارایی پناهگاه امن باید شامل دو ویژگی اساسی باشد. اول ، نوسانات ارزش دارایی باید کم باشد و دوم اینکه انتظار می رود با افزایش نوسانات بازار ، ارزش آن بیشتر شود. بنابراین کریپتوکارنسی ها با این شرایط مطابقت ندارند. ”

 

وی در مورد دلایل افزایش حجم کریپتوکارنسی ها در هنگام شیوع ویروس کرونا گفت :

 

“دلیل افزایش حجم پس از سقوط بازارها این بود که اساسا سرمایه گذاری در نوسانات بالاتر برای جبران ارزش دارایی کاهش یافته انجام می شود.”

 

نگرانی از نبود قانونگذاری مناسب در کره جنوبی

همچنین بخوانید : حمله Brute Force چیست؟ و چگونه میتوان از آن در امان ماند؟

در این مقاله همچنین نگرانی هایی در خصوص “دستکاری بازار” و عدم وجود قانونگذاری مناسب و کارآمد در صنعت کریپتوی این کشور مطرح شده است. محبوبیت فعلی بازار نگرانی سرمایه گذارانی که در خصوص خرید ارزهای دیجیتال تردید دارند را کاهش نمی دهد.

 

از طرف دیگر ، یک کارشناس سرمایه گذاری ناشناس در این باره گفت :

 

“سرمایه گذاران فردی اساسا قادر به مدیریت صحیح ریسک سهام نیستند ، از طرفی بررسی و اندازه گیری فاکتورهای ریسک کریپتوکارنسی ها تقریباً غیرممکن است و باید قبل از هرگونه سرمایه گذاری به درک جامعی از این موضوع برسید و کاملا فکر شده عمل کنید. ”

 

وزارت اقتصاد و دارایی کره جنوبی در تاریخ 27 ماه می اعلام کرد که در حال آماده سازی برای اصلاح قانون مالیات بر درآمد این کشور است ، اقدامی که می تواند بر سودآوری دارایی های دیجیتال در این کشور نیز تأثیر بگذارد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین