/ اخبار ارز دیجیتال / بازار کریپتو بازگشت، آیا شروع یک سیکل صعودی است یا اصلاح دیگری در پیش است؟

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بازار کریپتو بازگشت، آیا شروع یک سیکل صعودی است یا اصلاح دیگری در پیش است؟

بازار کریپتو بازگشت، آیا شروع یک سیکل صعودی است یا اصلاح دیگری در پیش است؟

روند بازار ارز های دیجیتال به دلیل سرکوب مومنتوم نزولی قیمت، تغییر کرده و فضای بازار کریپتو شروع به بازگشت کرده است. بسیاری از ارزهای دیجیتال افزایش قیمت را تجربه کرده اند. حرکت متمایز بازار باعث خوشحالی معامله گران و سرمایه گذاران در بازار کریپتو شده است.

از آنجایی که این سیکل بازار بیشتر از حد انتظار صعودی شده است برخی به احتمال کوتاه‌ مدت بودن این رشد قیمتی فکر می‌ کنند و یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال به رشد کوتاه مدت بازار اشاره می کند.

آیا معامله گران باید محتاط باشند؟

در این رابطه بخوانید‌ : اثبات سهام واگذار شده چیست؟و چگونه کار میکند؟

بازار کریپتو با نرخ قابل‌ توجهی در حال افزایش است، ارزش بازاری ارزهای دیجیتال با 7 درصد افزایش به 2,746,714,145,610 دلار رسیده است. در حالی که نرخ تسلط بیت کوین 40.4 درصد است. اکثر رمزارز های پیشرو رشد قابل توجهی را ثبت کرده اند. بیت کوین (BTC) حدود 4.6 درصد، اتریوم (ETH) 6.2 درصد، سولانا (SOL) 9.9 درصد افزایش یافته است. کاردانو (ADA) و ریپل (XRP) هم به ترتیب 5.2 درصد و 5.1 درصد افزایش یافته اند.

در حالی که افرادی در این صنعت روند صعودی را تحسین می کنند، برخی منتظر اصلاح دیگری هستند. یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که ما در انتظار یک رشد کوتاه مدت در قیمت بیت کوین هستیم و بازار به خوبی از آلت کوین هایی که از ویژگی های ارزهای دیجیتال پیشرو پیروی می کنند آگاه است.

علاوه بر این، منابع نشان می‌ دهند که بیشترین جریان ورودی یک ساعته تتر (USDT) به اکسچنج (exchange) ها طی تمام این سال ها در روز پنجشنبه با بیش از 771.6 میلیون تتر که به اکسچنج ها منتقل شد رخ داده است و تنها در مدت شش ساعت، 454 میلیون یو اس دی کوین (USDC) به اکسچنج ها منتقل شد که بالاترین میزان در 4 ماه گذشته است.

این واریز استیبل کوین ها به اکسچنج ها نشان‌ دهنده تمایل معامله‌ گران برای خرید در کف قیمتی است.

در مجموع، پیش‌ بینی رشد کوتاه‌ مدت قابل توجیه به نظر می‌ رسد، زیرا بازار شاهد سیکل های طولانی‌ بوده است. ما ممکن است در این مسیر یک اصلاح قیمتی دیگر داشته باشیم.

در حالی که معامله گران نسبت به افزایش قیمت بیت کوین به 100.000 دلار خوش بین هستند، یکی از طرفداران کریپتو تاکید می کند که برای اینکه بیت کوین تا پایان سال به 100.000 دلار برسد، باید روزانه حدود 1.1 درصد افزایش یابد.


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین