/ اخبار آلت کوین ها / افزایش قیمت شیبا اینو همزمان با افزایش محبوبیت این میم کوین

زمان مطالعه : 5 دقیقه

افزایش قیمت شیبا اینو همزمان با افزایش محبوبیت این میم کوین

افزایش قیمت شیبا اینو همزمان با افزایش محبوبیت این میم کوین

یکی از معروف ترین نمایش های سگ در انگلستان، نمایش چهار روزه کرافت (Cruft) در ان ای سی آرنا (NEC Arena) در بیرمنگام انگلستان است. نمایش سالانه چهار روزه سگ شامل 22،000 سگ اصیل است که قبل از اهدای جایزه «بهترین نمایش» در روز پایانی از مرکز بازدید می کنند.

طبق گزارش وب سایت Theubj.com، دو تا از معروف‌ترین میم کوین ها، شیبا اینو (Shiba Inu) و دوج کوین (Dogecoin)، از زمانی که میم‌کوین‌ها به سودهای باورنکردنی دست یافتند، در مرکز توجه قرار گرفته‌اند.

این توکن در چند وقت اخیر سطح حمایت قابل توجهی را شکست و 10 درصد از ارزش خود را از دست داد. طرفداران شیبا، با نام ارتش شیبا (ShibArmy)، به سرعت و در عرض چهار روز از این فرصت استفاده کرده و این ارز را در کف خریداری کردند. این سقوط به بیش از 35 درصد رسیده بود. در طی این افت قیمت، یک نهنگ جدید فرصت طلب نیز 50 میلیون دلار شیبا خرید.

در این رابطه بخوانید‌ : کیف پول قرارداد هوشمند چیست؟

نهنگ های اتریوم میلیاردها توکن شیبا دارند

شیبا اینو در میان 1،000 نهنگ بزرگ اتریوم (ETH) به محبوب‌ترین میم کوین تبدیل شده است. آنها به طور متوسط 52,059,838,702 توکن SHIB به ارزش 1,938,484 دلار به جیب زده اند. ارتش شیبا بسیار خوشحال اند و اخیراً تصویری از یک کامیون با پیامی جسورانه «قیمت شیبا اینو به ماه می رود»، منتشر کرده اند.

کامیون های شیبا اینو در نیویورک، واشنگتن، پکن و کانبرا مشاهده شده اند

اعضای ارتش شیبا در توییتر اعلام کرده اند که این کامیون ها با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. این افراد همچنین ادعا کردند که قیمت این توکن با افزایش محبوبیت آن، بیشتر شده است. این کامیون ها تا کنون در نیویورک، واشنگتن، پکن و کانبرا، مشاده شده اند.

شیبا اینو در 64 اکسچنج در سراسر جهان فهرست شده است. همچنین این موضوع گواهی بر نقدینگی، ارتباط و سطح بهره بالای این میم کوین است. واقعیت جالب دیگر این است که پروژه شیبا اینو با بیش از 2.2 میلیون دنبال کننده در توییتر، بیشترین فالوور را دارد.

همچنین شیبا اینو، توسط بسیاری از کسب و کار ها از جمله گیم استاپ (GameStop)، ای ام سی (AMC) اسک د داکتر (AskTheDr.) برای پرداخت هزینه ها پذیرفته می شود. علاوه بر این، این ارز برای پرداخت در 40،000 مکان دیگر نیز، پذیرفته می شود. توسعه بلاک چین شیباریوم (SHIBARIUM) در حال انجام است. همچنین بیش از 1.1 میلیون هودلر این رمزارز را در اختیار دارند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید