/ اخبار بیت کوین / اریک آدامز، شهردار منتخب نیویورک: پرداخت حقوق معادل بیت کوین را بررسی می کنیم

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اریک آدامز، شهردار منتخب نیویورک: پرداخت حقوق معادل بیت کوین را بررسی می کنیم

اریک آدامز، شهردار منتخب نیویورک: پرداخت حقوق معادل بیت کوین را بررسی می کنیم

اریک آدامز(Eric Adams)، شهردار منتخب نیویورک گفت می خواهد راه هایی را برای پرداخت حقوق، مستقیما از طریق بیت کوین (Bitcoin) و سایر ارزهای دیجیتال بررسی کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ (Bloomberg)، آدامز قصد دارد راه‌هایی را بررسی کند که ممکن است به نیویورکی‌ها امکان دریافت حقوق معادل بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بدهد. وی به دنبال تبدیل این شهر به مرکز نوآوری است. آدامز در گفتگو با خبرنگاران در پورتوریکو، با شرکت در کنفرانس سوموس پورتوریکو (Somos Puerto Rico) قولی که این هفته برای دریافت سه چک حقوق اولیه معادل بیت کوین داده بود، را تکرار کرد.

شهرداران میامی و نیویورک می خواهند شهر های خود را به کانون ارزدیجیتال تبدیل کنند

پس از آن که فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی اعلام کرد حقوق بعدی خود را معادل بیت کوین دریافت خواهد کرد، شهردار نیویورک نیز این قول را به مردم خود داد. رقابت دوستانه ای که بین این دو شهردار به وجود آمده است، بستری را برای هر دو فراهم کرده تا جاه طلبی های خود در زمینه ارزهای دیجیتال را بیان کنند و در عین حال، رهبران دیگر شهرها را نیز به چالش بکشند. سوارز گفت :«پیام من واضح است، حیله ای در کار نیست. شهر ما در برابر تغییرات سخت گیر شده است و همه چیز را پس می زنیم، اما درگذشته همیشه پیشتاز بوده ایم».

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال تتر چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

اریک آدامز می گوید:«در نیویورک همیشه پیشرفت می کنیم، بنابراین وقتی شهردار شدم، اولین سه چک حقوقم را با بیت کوین در یافت خواهم کرد. نیویورک مرکز صنعت ارزهای دیجیتال و سایر صنایع نوآور و در حال رشد سریع خواهد بود! فقط صبر کنید!»

آدامز گفت: باید چک حقوق خود را به بیت کوین تبدیل کند.

شهردار منتخب نیویورک گفت باید چک حقوق خود را به بیت کوین تبدیل کند، زیرا هیچ راه مستقیمی برای دریافت حقوق از طریق ارز دیجیتال وجود ندارد. با این حال، او گفت که مایل است مکانیسم هایی را بررسی کند که امکان پرداخت مستقیم بیت کوین را فرا هم میکند. وی افزود:« مردم نیویورک می توانند انتخاب کنند حقوق خود را به چه صورت دریافت کنند.»

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین