/ قانون‌گذاری / یک مقام استانی چین به دلیل نقض ممنوعیت ماینینگ کریپتو اخراج شد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

یک مقام استانی چین به دلیل نقض ممنوعیت ماینینگ کریپتو اخراج شد

یک مقام استانی چین به دلیل نقض ممنوعیت ماینینگ کریپتو اخراج شد

یکی از مقامات سابق کمیته مرکزی حزب کمونیست چین (CCP) از استان جیانگشی (Jiangxi) ادعا می‌ کند از اختیارات اداری خود برای تضعیف اصل سیاسی که به مفهوم حفظ قاطعانه اقتدار حزب مربوط می‌ شود، سوء استفاده کرده است.

کمیته مرکزی حزب کمونیست چین پس از بررسی‌ های حاکی از مشارکت غیرقانونی با فعالیت‌ های ماینینگ کریپتو و سواستفاده‌ های دیگر از قدرت، یک مقام عالی استانی را اخراج کرد.

کمیسیون مرکزی بازرسی انضباطی (CCDI) ادعا کرد که شیائو یی (Xiao Yi)، نایب رئیس سابق کنفرانس مشورتی سیاسی خلق چین از استان جیانگشی، از اختیارات دولتی خود سوء استفاده کرده است: شیائو یی مفهوم توسعه جدید را نقض کرد و از قدرت خود برای معرفی و حمایت از شرکت‌ ها جهت مشارکت در فعالیت‌ های ماینینگ ارز دیجیتال که الزامات سیاست صنعتی ملی را برآورده نمی‌ کنند سوء استفاده کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال میکر (Maker) چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

اخراج شیائو یی مستقیما با مشارکت او در معرفی و حمایت از شرکت‌ ها برای مشارکت در فعالیت‌ های ماینینگ رمزارز ها مرتبط بود. علاوه بر این، دولت چین، شیائو را به سوء استفاده از نفوذ و قدرت خود برای اجازه دادن به فعالیت‌ های سودآور غیرقانونی از جمله جمع‌ آوری سرمایه برای پروژه‌ ها و ساخت‌ و سازها و دریافت رشوه متهم کرد.

در نتیجه، علاوه بر توقیف اموال و درآمد غیرقانونی وی برای بررسی و پیگرد قانونی، از سمت خود به عنوان یک مقام دولتی چین اخراج شد.

آخرین ممنوعیت کریپتو در چین، جامعه پر رونق ارزهای دیجیتال، از جمله بیت‌کوین (BTC)، ماینر ها و اکسچنج های کریپتو را وادار کرده که به کشورهای دارای حوزه‌ های قضایی دوستدار کریپتو منتقل شوند.

در نتیجه بزرگترین اکسچنج چین، هیوبی(Huobi)، مجوزهای جدیدی را در جبل الطارق به دست آورده است. به گفته جون دو (Jun Du)، مدیر عامل هیوبی، کمیسیون خدمات مالی جبل الطارق (ibraltar Financial Services Commission) به این اکسچنج چینی اجازه داد تا خدمات معاملاتی اسپات خود را مستیقما از طریق شرکت هیوبی تکنولوژی جبل الطارق (Huobi Technology Gibraltar) آغاز کند.

بخش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان در حال حرکت به سمت رشد است و کسب و کارها باید با وضعیت کنونی همسو شوند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین