/ قانون گذاری ایران / کشف منزلی در اصفهان که به استخراج رمزارز اختصاص یافته بود

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کشف منزلی در اصفهان که به استخراج رمزارز اختصاص یافته بود

کشف منزلی در اصفهان که به استخراج رمزارز اختصاص یافته بود

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 33 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اکبری، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: پس از دریافت اخباری مبنی بر نگهداری چندین دستگاه ماینر در یک منزل مسکونی خالی از سکنه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم و اطمینان از صحت موضوع گروهی از مأموران وارد عمل شدند و در بازرسی از منزل مذکور ۳۳ دستگاه ماینر قاچاق و لوازم مربوطه را کشف کردند.

در این رابطه بخوانید‌ : حمله آیس فیشینگ چیست؟ و چگونه میتوان از آن در امان ماند؟

اکبری با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه، ارزش دستگاه‌های کشف شده را ۱۳ میلیارد ریال اعلام کردند، بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و به ویژه امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع : خبرگزاری فارس


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید