/ اخبار بیت کوین / کاهش تعداد تراکنش های بیت کوین علیرغم صعود قیمت آن به بیش از 50000 دلار

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کاهش تعداد تراکنش های بیت کوین علیرغم صعود قیمت آن به بیش از 50000 دلار

کاهش تعداد تراکنش های بیت کوین علیرغم صعود قیمت آن به بیش از 50000 دلار

فعالیت درون زنجیره ای بیت کوین (Bitcoin) پس از سقوط بازار کریپتو در ماه می 2021 به پایین ترین سطح خود رسید و از آن زمان افزایش نیافته است.

 

بر اساس داده های جدید ، با وجود صعود 45 درصدی قیمت بیت کوین (BTC) در 30 روز گذشته ، سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال دارایی خود را جابجا نمی کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : تئوری احمق بزرگتر در سرمایه گذاری چیست؟ و چگونه از آن در امان بمانیم؟

 

گاسنود (Glassnode) گزارش جدید خود را روز دوشنبه منتشر کرد و خاطرنشان کرد که بیت کوین (Bitcoin) با وجود کاهش فعالیت های درون زنجیره ای در هفته منتهی به دوشنبه ، به بالاترین قیمت خود در چند ماه اخیر رسیده است.

 

در این گزارش اشاره شد که فعالیت های درون زنجیره ای بیت کوین (Bitcoin) ، مانند میزان تراکنش ها هنوز به روند صعودی واکنش نشان نداده و در سطح بین 175،000 تا 200،000 تراکنش روزانه باقی مانده است. فعالیت های درون زنجیره ای بیت کوین (Bitcoin) پس از سقوط بازار کریپتو در ماه می 2021 به پایین ترین سطح خود رسید و از آن زمان به بعد افزایش نیافته است.

 

تعداد تراکنش های بیت کوین (Bitcoin) در پنج سال گذشته تنها چند بار به این شدت کاهش یافته ، از جمله در روند صعودی 2016-2017 که طی آن بیت کوین (Bitcoin) برای اولین بار به 20000 دلار رسید. سطح مشابهی در بازار نزولی 2018-2019 نیز مشاهده شد هنگامی که قیمت بیت کوین 85 درصد از رکورد قیمت خود در آن زمان سقوط کرد.

منبع:  Glassnode

 

گلسنود گزارش داد ، علیرغم اختلاف قابل توجه بین افزایش قیمت و فعالیت کم ، روند کلی عرضه همچنان صعودی است. در این هفته عرضه بیت کوین (Bitcoin) که توسط هولدرهای بلند مدت نگهداری می شود به بالاترین سطح خود یعنی 12.69 میلیون بیت کوین (BTC) رسید و از رکورد قبلی ثبت شده در اکتبر 2020 فراتر رفت.

 

همچنین بخوانید : شبکه لایه 2 بیت کوین چیست؟

در اوایل ماه اگوست ، گلسنود گزارش داد اصلاح 50 درصدی بیت کوین (Bitcoin) در ماه می به دلیل هودلینگ پرقدرت فعلی ، مانند سال 2018 نگران کننده نیست.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید