/ اخبار بیت کوین / پس از افزایش مجدد قیمت بیت کوین (BTC) ، حجم معاملات روزانه "واقعی" آن به 22 میلیارد دلار رسید

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پس از افزایش مجدد قیمت بیت کوین (BTC) ، حجم معاملات روزانه "واقعی" آن به 22 میلیارد دلار رسید

پس از افزایش مجدد قیمت بیت کوین (BTC) ، حجم معاملات روزانه “واقعی” آن به 22 میلیارد دلار رسید

کاهش قیمت بیت کوین (Bitcoin) در روز دوشنبه همزمان با افزایش گسترده فعالیت در بازارهای نقدی ، آپشن و آتی رخ داد.

 

فعالیت معاملاتی در اکسچنج های بیت کوین (BTC) با وجود اصلاح شدید قیمت ، به شدت افزایش یافت. طبق داده های شرکت تحقیقاتی مساری (Messari) ، حجم واقعی معاملات 24 ساعته بیت کوین (Bitcoin) حدود 22.3 میلیارد دلار بوده است.

در این رابطه بخوانید‌ : به روز رسانی تپ‌ روت بیت کوین چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

 

کوین تلگراف پیش از این گزارش کرده بود که حجم معاملات واقعی هفت روزه بیت کوین (Bitcoin) به 60 میلیارد دلار رسید. فقط طی یک روز ، اکسچنج ها بیش از یک سوم این مبلغ را پردازش کرده اند که اگر پویایی فعلی بازار ادامه یابد ، تا پایان هفته به رکورد تاریخی جدیدی می رسد.

 

طبق گزارش (Skew) ، حجم معاملات کوین بیس علیرغم اختلال این پلتفرم هنگام کاهش قیمت ، حدود 3.5 میلیارد دلار بوده است. در مجموع ، کوین بیس بیش از 9.5 میلیارد دلار معاملات ارز دیجیتال را در روز دوشنبه پردازش کرد ، که بالاترین رقم ثبت شده این اکسچنج است.

 

در واقع ، رکورد حجم کوین بیس در روز دوشنبه بیش از کل فعالیت معاملاتی این پلتفرم در سه ماهه اول سال 2019 بوده است. این رقم همچنین از کل حجم معاملات ژانویه 2020 نیز بیشتر است.

 

با توجه به جهش سریع بیت کوین (Bitcoin) از 31،000 دلار به 35،000 دلار ، بدیهی است که بخش قابل توجهی از فعالیت های معاملاتی ناشی از فرصت خرید بیت کوین (BTC) پایین تر از سقف قیمت اخیر بوده است.

 

در واقع ، داده های مساری و گلسنود افزایش واریز تتر (Tether) به اکسچنج ها را نشان می دهند که نشان دهنده ادامه اشتیاق برای معاملات بیت کوین (BTC) است و قیمت هنوز حدود 6000 دلار با رکورد تاریخی خود فاصله دارد.

 

همچنین بخوانید : پولبک (Pullback) چیست؟ : استفاده از آن در معاملات

افزایش معاملات در بازارهای آتی ، اختیار و مشتقه بیت کوین (Bitcoin) نیز یکی از عوامل افزایش حجم معاملات روز دوشنبه بوده است.  (Skew) حجم معاملات آتی بیت کوین (BTC) در روز گذشته را بیش از 170 میلیارد دلار گزارش کرده است.

 

بورس کالای شیکاگو (CME) به تنهایی رکورد 5 میلیارد دلاری حجم معاملات طی 24 ساعت را ثبت کرد. حجم معاملات اختیار بیت کوین (Bitcoin) نیز روز دوشنبه از مرز 2 میلیارد دلار عبور کرد.

 

برخی از تحلیلگران می گویند اصلاح قیمت در روز دوشنبه “سالم و ضروری” بود. در حالی که هنوز در روزهای ابتدایی سال 2021 به سر می بریم ، قیمت بیت کوین (BTC) از ابتدای سال تاکنون 23 درصد افزایش یافته است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید