/ اخبار بیت کوین / ورود پی پل (PayPal) به حوزه ارائه خدمات پرداخت کریپتوکارنسی از طریق کیف پول ونمو (Venmo) و صعود قیمت بیت کوین (Bitcoin) به بیش از 12.300 دلار

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ورود پی پل (PayPal) به حوزه ارائه خدمات پرداخت کریپتوکارنسی از طریق کیف پول ونمو (Venmo) و صعود قیمت بیت کوین (Bitcoin) به بیش از 12.300 دلار

ورود پی پل (PayPal) به حوزه ارائه خدمات پرداخت کریپتوکارنسی از طریق کیف پول ونمو (Venmo) و صعود قیمت بیت کوین (Bitcoin) به بیش از 12.300 دلار

انتظار برای ارائه خدمات پرداخت کریپتوکارنسی در مقابل فیات در پی پل به پایان رسید و تا سال آینده ارائه خواهد شد و در همین حین روند قیمت بیت کوین (Bitcoin) افزایش تقریبا 5 درصدی را طی 24 ساعت ثبت کرده است.

 

بیت کوین (BTC) در تاریخ 21 اکتبر تقریباً 5 درصد افزایش یافت و این حرکت صعودی قیمت همزمان با انتشار اخباری مبنی بر پذیرش بیت کوین (Bitcoin) از سوی شرکت های جدید رخ داده است.

در این رابطه بخوانید‌ : اجماع اثبات سهام نامزد شده (NPoS) چیست؟ و چگونه کار میکند؟

عملکرد روزانه بازار کریپتوکارنسی از Coin360

 

پی پل قیمت بیت کوین (BTC) را به 12،400 دلار می رساند

داده های کوین تلگراف و (Coin360) در روز چهارشنبه 24 ساعت پرقدرتی را برای گاوها نشان داد و قیمت بیت کوین (Bitcoin) به 12،400 دلار رسید.

 

در زمان نگارش این مطلب ، حدود یک ساعت پس از آنکه رویترز گزارش داد غول پرداخت پی پل قصد دارد تا سال 2021 از طریق کیف پول و برنامه ونمو (Venmo) از بیت کوین (Bitcoin) و سایر کریپتوکارنسی ها پشتیبانی کند ، 12300 دلار نقطه کانونی را تشکیل می دهد .

نمودار قیمت روزانه  BTC / USD . منبع:  Tradingview

 

این اعلامیه رسمی موجب ایجاد هیجاناتی در بازار بیت کوین (BTC) شد ، در حالی که قیمت در روز سه شنبه از مقاومت 12000 دلاری عبور کرده بود.

همچنین بخوانید : روش جایگزینی با کارمزد (RBF) چیست؟

 

صعود هفتگی بیت کوین (Bitcoin) حدود 8.5 درصد است که به طور فزاینده ای نسبت به دارایی های کلان دیگر که عملکرد نامطلوبی را در مدت مشابه تجربه می کنند ، متفاوت است.

 

پیش از این ، کوین تلگراف لیستی از عواملی را منتشر کرد که به گفته یک تحلیلگر از سناریوی صعودی بیت کوین (Bitcoin) پشتیبانی می کنند.

 

پی پل همچنین از آلت کوین هایی مانند اتر (Ether (ETH ، لایت کوین Litecoin ((LTC و بیت کوین کش (Bitcoin Cash (BCH نیز پشتیبانی خواهد کرد. در پی انتشار این اخبار ، جفت (ETH / USD) با افزایش 2.2 درصدی به 378 دلار و جفت (BCH / USD) با رشد 4.5 درصدی به 456 دلار رسید.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین