/ اخبار بیت کوین / هش ریت بیت کوین افزایش یافته و به سطوح قبلی خود بازمیگردد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

هش ریت بیت کوین افزایش یافته و به سطوح قبلی خود بازمیگردد

هش ریت بیت کوین افزایش یافته و به سطوح قبلی خود بازمیگردد

پس از کاهش هش ریت جهانی بیت کوین (BTC) به 84 EH/s در ماه ژوئن، شبکه مجددا بهبود یافته و در این هفته هش ریت به حدود 175 EH/s رسیده است.

هش ریت جهانی شبکه بیت‌کوین تنها شش ماه پس از اعمال ممنوعیت ماینینگ توسط دولت چین و سقوط پس از آن ، به سطوح تاریخی خود بازگشت.

هش ریت جهانی شبکه بیت‌کوین در ابتدای ژوئن پس از سرکوب ماینینگ کریپتو توسط دولت چین، به 84 EH/s رسید.

در این رابطه بخوانید‌ : اندیکاتور MACD چیست؟ و چگونه میتوان از آن استفاده کرد؟

طبق گزارش بلاکچین داتکام (Blockchain.com) ، هش ریت جهانی از ماه ژوئن 108 درصد افزایش یافته است، به طوری که شبکه بیت‌کوین تا 8 دسامبر میانگین هش ریت هفت روزه در سطح 175 اگزاهش در ثانیه (EH/s) را ثبت کرده است.

این رقم تقریباً 3 درصد کمتر از اوج 180 EH/s است که در چرخه صعودی قبلی در ماه می مشاهده شد. این یک باور رایج است که روند هش ریت با قیمت بیت کوین مطابقت دارد ، که نشان می دهد ممکن است با وجود احساسات منفی فعلی در بازار ، شاهد صعود مجدد قیمت باشیم.

هش ریت بیت کوین منبع:  Blockchain.com

با این حال، تعیین دقیق هش ریت جهانی دشوار است، زیرا بسیاری از پلتفرم‌های محبوب در تخمین‌ تاریخچه و عملکرد فعلی شبکه بیت‌کوین متفاوت عمل می کنند. طبق داده های بیت اینفوچارتز (BitInfoCharts) ، هش ریت در ماه می به 197 EH/s رسید و در ژوئن به 68 EH/s رسید. از 8 دسامبر، این پلتفرم هش ریت بیت کوین را 191 EH/s اعلام کرد ، در حالی که (YCharts) عملکرد فعلی را 186 EH/s اعلام کرد.

قبل از ممنوعیت ، ماینرهای بیت کوین مستقر در چین 70 درصد از هش ریت جهانی را به خود اختصاص می دادند. از آن زمان تاکنون، چشم‌انداز به‌طور چشمگیری تغییر کرده است و ایالات متحده به کشوری تبدیل شده که طبق برآوردهای شاخص مصرف برق بیت‌کوین دانشگاه کمبریج، بیشترین نرخ هش بیت کوین را با 42 درصد به خود اختصاص داده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید