/ اخبار بیت کوین / طبق گفته های شرکت (VanEck Exec) افرادی که چک‌های طرح محرک اقتصادی را دریافت نکرده اند بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان "دارایی سخت" خریداری خواهند کرد

4 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

طبق گفته های شرکت (VanEck Exec) افرادی که چک‌های طرح محرک اقتصادی را دریافت نکرده اند بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان "دارایی سخت" خریداری خواهند کرد

طبق گفته های شرکت (VanEck Exec) افرادی که چک‌های طرح محرک اقتصادی را دریافت نکرده اند بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان “دارایی سخت” خریداری خواهند کرد

گابور گوربكس (Gabor Gurbacs) معتقد است كه شهروندان آمریكایی كه کمک مالی دولت را دریافت نکرده اند ، به بیت کوین (Bitcoin) به عنوان یك جایگزین توانمند نگاه خواهند کرد.

 

یکی از مفسران بازار می گوید ، بیت کوین (BTC) برای شهروندان ایالات متحده که کمک مالی 1200 دلاری دولت به آنها پرداخت نشده جذاب خواهد بود.

در این رابطه بخوانید‌ : چگونه پورتفولیوی ارز دیجیتال بسازیم؟

 

گابور گورباكس (Gabor Gurbacs) ، مدیر بخش دارایی دیجیتال در شرکت (VanEck) ، اظهار داشت كه چك های بسته محرك اقتصادی دولت ممكن است منجر به خرید بیت کوین (BTC) شود ، وی استدلال كرد كه افرادی که این چک به انها پرداخت نشده همچنان به دنبال راهی برای خروج از عرصه فیات هستند.

 

گورباکس (Gurbacs) : بیت کوین(Bitcoin)  برای افرادی که کمک مالی را دریافت نکرده اند جذاب خواهد شد

بیت کوین(Bitcoin)  برای افرادی که چک بسته محرک اقتصادی را دریافت نکرده اند جذاب  خواهد شد، این دارایی دیجیتال به دلیل ویژگی ذخیره ارزش و طبیعت بدون نیاز به مجوز آن برای این افراد ارزشمند خواهد شد و گزینه ای فراتر از یک سرمایه گذاری کوتاه مدت خواهد بود.

 

وی در توییتی در 21 آوریل گفت: “افرادی که چک ها و یا کمک های مالی شرکت ها را دریافت نکرده اند ، به احتمال زیاد بیت کوین #Bitcoin را با ویژگی های حال حاضرش خریداری می کنند : دارایی کمیاب ، مستقل و غیردولتی ، با حداقل لزوم اعتماد” .

 

“تأثیرگذارترین گروه سرمایه گذاران و پذیرندگان جدید بیت کوین(Bitcoin)  از زمان ظهور این ارز دیجیتال ، وارد عرصه می شوند.”

 

سخنان وی درست چند روز پس از آن منتشر شد که اطلاعات نشان می دهند کمک مالی عظیم ایالات متحده در حال حاضر نیز وارد صنعت کریپتوکارنسی شده است.

همچنین بخوانید : اوراکل تلور چیست؟ و چگونه کار میکند؟

 

براساس گزارش اکسچنج کوین بیس (Coinbase) ، میزان سپرده های 1200 دلاری چک های بسته محرک اقتصادی چهار برابر افزایش یافته است.

 

افزایش درخواست ها برای کمک های مالی بیشتر

در همین حال ، ایالات متحده آمریکا دلارهای جدیدی به ارزش بیش از 69 میلیون بیت کوین (BTC) را به مشاغل کوچک پرداخت خواهد کرد و آخرین بسته محرک آن نیز پول بیشتری تزریق می کند.

 

در تاریخ 21 آوریل ، کنگره آمریکا آخرین بخش 484 میلیارد دلاری برنامه محرک اقتصادی را تصویب کرد ، که قانون گذاران اعلام کرده اند مراحل بسیاری خواهد داشت و تا 4 ماه ادامه خواهد داشت. برخی نیز خواستار ادامه کمک های مالی دولت و افزایش ارزش پرداخت های 2،000 دلاری شده اند.

 

اتفاق نظر بین سرمایه گذاران بیت کوین(Bitcoin)  و مصرف کنندگان در خصوص این موضوع به طور یکسان نشان می دهد که 1200 دلار برای جبران ضررهای از دست دادن شغل ، ثروت و محدودیت های دیگری که در نتیجه واکنش دولت به کروناویروس اعمال شده است بسیار محدود و کم است .

 

سیف الدین آموس (Saifedean Ammous) ، نویسنده کتاب “استاندارد بیت کوین” یکی از منتقدان برجسته قرنطینه اجباری است ، وی اظهار داشت این تعطیلی ها در کمک به مقابله با کرونا ویروس بی اثر هستند و در حقیقت طول عمر را در بلندمدت کاهش می دهند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین