/ اخبار آلت کوین ها / صعود آلت کوین ها با وجود ریزش بیت کوین به 60.000 دلار

زمان مطالعه : 5 دقیقه

صعود آلت کوین ها با وجود ریزش بیت کوین به 60.000 دلار

صعود آلت کوین ها با وجود ریزش بیت کوین به 60.000 دلار

با وجود افت قیمت اتریوم(ETH) و بیت کوین(BTC)، قیمت توکن های ثورچین(RUNE)، او کی بی(OKB) و مون ریور(MOVR) افزایش یافت.

بیت کوین(BTC) و اتریوم(ETH) بعد از یک هفته هیجان انگیز و صعود بیت کوین(BTC) به بالاترین قیمت تاریخی خود بعد از راه اندازی موفق دو صندوق ETF، به پایین ترین سطح حمایتی خود رسیدند.

در حالی که بیشترین تمرکز روی بیت کوین(BTC) و اتریوم(ETH) است، تعدادی از آلت کوین ها سود قابل توجهی را کسب کردند زیرا به نظر می رسد برخی از معامله گران در حال آماده شدن برای آغاز احتمالی آلت سیزن ها هستند.

در این رابطه بخوانید‌ : متادیتا (metadata) در تراکنش های بلاک چین چیست؟

 

7 کوین برتر با بیشترین تغیرات قیمتی در 24 ساعت گذشته. منبع:  Cointelegraph Markets Pro

طبق داده های موجود، بیشترین رشد در 24 ساعت گذشته متعلق به تورچین(RUNE)، او کی بی(OKB) و مون ریور(MOVR) است.

تورچین(RUNE) معامله در شبکه اتریوم(ETH) را از سر می گیرد

تورچین(RUNE) یک پروتکل نقدینگی غیر متمرکز است که یک پروتکل میان زنجیره ای(cross-chain) ایجاد می کند و به کاربران این امکان را می دهد که به صورت مطمئن و قابل اعتماد، رمزارز های خود را بین بلاکچین(blockchain) های مختلف مبادله کنند.

طبق داده های موجود، شرایط بازار برای تورچین(RUNE)، مدتی مساعد بوده است.

شاخص ورتکس که منحصر به کوینتلگراف است، یک الگوریتم مقایسه ای از شرایط گذشته و حال بازار است که از ترکیب داده های موجود، از جمله احساسات حاکم بر بازار، حجم معاملاتی، حرکات اخیر قیمتی و فعالیت های توییتری به دست می آید.

شاخص ورتکس(محدوده سبز رنگ)در مقابل قیمت تورچین(RUNE). منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در چارت بالا قابل مشاهده است، شاخص ورتکس برای تورچین(RUNE) در اکثر روز های هفته گذشته تا محدوده سبز رنگ بالا رفته و در 18 اکتبر حدود 19 ساعت قبل از رشد 60 درصدی قیمت طی دو روز آتی به سقف 74 رسید.

همچنین بخوانید : تفاوت صرافی های متمرکز (CEX) و صرافی های غیرمتمرکز (DEX) ارز دیجیتال در چیست؟

تجدید مومنتوم صعودی تورچین(RUNE) پس از سرگیری مجدد معاملات در شبکه اتریوم(ETH)، که از زمان هک شدن 8 میلیون دلاری پروتکل، در جولای 2021 متوقف شده بود، پدید آمد.

مون ریور(MOVR) اکوسیستم خودش را گسترش می دهد

مون ریور(MOVR) یکی از پروتکل های پاراچین کوساما(Kusama parachain) است که به تازگی راه اندازی شده است، این یک پلتفرم قرارداد هوشمند اتریوم(ETH) است که یک شبکه قناری(canary network) با انگیزه تشویقی ایجاد می کند.

طبق داده های موجود، قیمت مون ریور(MOVR) بعد از برخورد با کف 234 دلاری در 19 اکتبر، با رشد 75 درصدی و افزایش حجم 59 میلیون دلاری در 24 ساعت گذشته به سقف روزانه 410 دلار در 22 اکتبر رسید.

نمودار 4 ساعته مون ریور به تتر (MOVR/USDT). منبع: TradingView

این رالی صعودی در قیمت مون ریور(MOVR) زمانی رخ داد که این پروژه، مشارکت های جدیدی را در سرتاسر اکوسیستم از جمله همکاری با پروتکل گراف(Graph) و ادغام با سوشی سواپ(Sushi Swap) آغاز کرد.

او کی بی(OKB) یک کمپین میم کوین راه اندازی می کند

او کی بی(OKB)، توکن بومی اکسچنج ارزهای دیجیتال مبتنی بر مالتا، به نام اوککس (OKEx) می باشد و به عنوان توکن کاربردی برای اکوسیستم اوککس عمل می کند.

ورتکس در 21 اکتبر قبل از رشد اخیر، نشان دهنده احتمال رشد قیمت این توکن بود.

 Cointelegraph Markets Pro :شاخص ورتکس (محدوده سبز رنگ) در مقابل قیمت مون ریور. منبع

همانطور که در چارت بالا مشاهده می کنید، شاخص ورتکس توکن او کی بی(OKB) در 21 اکتبر تا محدوده سبز رنگ بالا رفت و حدودا 9 ساعت قبل از رشد 25 درصدی قیمت در روز بعد به سقف 76 رسید.

طبق داده های موجود، رالی صعودی او کی بی(OKB) بعد از اینکه این اکسچنج، استیکینگ با یک کلیک(one-click staking) را برای توکن یو اس دی کوین(USDC) فعال کرد، پدید آمد، که بازدهی 20 درصدی و همچنین راه اندازی کمپین میم کوین را به دنبال داشت که در آن کاربران می توانند برای لیست شدن میم کوین مورد علاقه خود در اکسچنج، با یکدیگر رقابت کنند.

ارزش کل بازار در حال حاضر 2.51 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین(BTC) 45.5 درصد می باشد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید