/ اخبار آلت کوین ها / شیبا اینو و متیک، بیشترین سود آوران ارزهای دیجیتالی

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شیبا اینو و متیک، بیشترین سود آوران ارزهای دیجیتالی

شیبا اینو (SHIB) و متیک (Matic) با نام مستعار پالی گان (Polygon) بیشترین سود ارزهای دیجیتال در روز را بدست اوردند، هر دو آلتکوین به دو دلیل بسیار متفاوت در 24 ساعت گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافتند. در حالی که کل بازار کریپتو پس از یک هفته مقاومت و نزولی بودن به رنگ سبز معامله شد، اما شیبا و متیک از اکثر ارزهای دیجیتال برتر پیشی گرفتند.

متیک، محبوب ترین راه حل لایه دوم اتر (ETH)، اواخر دیروز به بالاترین قیمت خود یعنی 2.70 دلار رسید. این آلتکوین در بحبوبه تصمیم پلتفرم یونی سوآپ (Uniswap) برای مهاجرت به شبکه پالی گان، یک حرکت صعودی ایجاد کرده است. این انتقال اوایل امروز انجام شد و منجر به افزایش قیمت متیک و همچنین یونی سوآپ تا بالاترین حد خود شد. متیک کاهش جزئی نسبت به سقف تاریخی 2.70 دلاری خود داشته است و در حال حاضر با قیمت 2.60 دلار معامله می شود.

یونی (UNI)، نماد اصلی صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ نیز 12 درصد افزایش قیمت را ثبت کرد و در حال حاضر پس از عقب نشینی از بیشترین قیمت روزانه 17.06 دلار با قیمت 16.58 دلار معامله می شود.

در این رابطه بخوانید‌ : به روز رسانی تپ‌ روت بیت کوین چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

شیبا اینو به بالاترین حد هفتگی رسید

شیبا اینو (SHIB)، نیز پس از از دست دادن حمایت کلیدی 0.00003 دلاری در اوایل هفته گذشته، روند بازگشت شد. آلت کوین قبل از اینکه به زیر 0.000036 دلار افت کند به بالاترین سطح هفتگی 0.000038 دلار رسید. آلتکوین در حال حاضر با 5 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با قیمت 0.0003544 دلار معامله می شود.

آخرین افزایش قیمت این ارز به دلایل مختلفی نسبت داده می شود. این آلتکوین اخیراً توسط کوینجار (Coinjar)، قدیمی ترین اکسچنج ارزدیجیتال استرالیا که امکان پرداخت با شیبا را نیز دارد، فهرست شده است.

جدای از آن، معیارهای درون زنجیره‌ای دوباره برای آلت کوین سبز شده اند زیرا نهنگ ها درحال جمع آوری شیبای بیشتری هستند. چند روز پیش، یک نهنگ اتر، نزدیک به 4 تریلیون توکن شیبا خریداری کرد. با ورود شیبا به بازی NFT بازی برای کسب درآمد (P2E)، رشد شبکه افزایش یافته است.


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید